Łukasz K. Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Witam!Zacznę od tego że spalił mi się już raz silnik,od tego czasu jestem ostrożny.Dziś po wylądowaniu sprawdzałem czy wszystko działa,aż tu z silnika(po włączeniu go zaczoł dochodzić dziwne iskrzenie)Takie samo jak by się pałił,wszystko odłączyłem,przyszedłem do domu i wykręciłem silnik,i widzę że jest czarne w dwóch miejscach uzwojenie(zdrapałem delikatnie to czarne ale nie wszędzie się dostałem.Czy uratuje ten silnik?Pożyczyłem pieniądze tydzień temu na niego od mamy pod pretekstem bo chciałem polatać.A teraz jak bym powiedział że mi się spalił kolejny silnik to bym miał prze... . Powiem jeszcze że spaliły mi się już 3 silniki na tym samym regulatorze.Może to przez śmigło(bicie troszkę było) Gdy przyszedłem do domu podłączyłem silnik,no i wszystko ok.daję drąga do góry i działa z tym że przerywa,"skacze" chyba tam gdzie jest to czarne,aż po chwili zaczoł lecieć dym,ale na szczęście szybko odłączyłem i nic się nie zrobiło-uhhh Proszę o szybką odpowiedź bo jest to dla mnie bardzo ważne Link do sklepu z tym silnikiem: http://ef3m.pl/496,ray-cd2830-09-1300obr-v.html
dziobak Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Niestety to po silniku .Nawet jak zwoje są całe ,to izolacja na drucie jest spalona i to powoduje zwarcie między cewkami.
Ładziak Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Łukasz K., na jakim pakiecie, śmigle i regulatorze latasz?
Łukasz K. Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Regiel to SS 40a-podobno lecz mi się zdaje że mniej,akumulator 800mah 3 turningy,śmigło 8x4-ucięte Nie da się tego naprawić?Jak nie to mam latanie na ten rok z głowy
MisRC Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 strasznie drogi silnik ;/ lepiej dzwonek TP albo Emaxa 2822? ciąg podobny ale cena mniejsza. http://www.superhobby.pl/index.php?products=product&prod_id=50&PHPSESSID=a99c3a338aa5660e951f94bd31793e6d krzywo ucięte śmigło nie wyważone bicia są i silnik może tracić synchro.
Łukasz K. Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Postawiłem na jakość i się tydzień na cieszyłem,3 loty po 3 minuty jestem załamany i mi się powoli modelarstwa odechciewa bo mnie nie stać nawet na silnik za 60 zł.Muszę poszukać tańszego hobby.. ;(
MisRC Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 No ale poco jakieś drogie silniki ? ja mam modele też z wyposażeniem nie najwyższej półki silniki mam dwa takie http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=8_19_375&products_id=8216 i nie narzekam
Łukasz K. Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Wiesz jak ja się zadłużyłem u wszystkich w ten sezon?Lepiej nie pisać.Muszę odać pieniądze a później pomyślę
MisRC Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 jak spaliłeś silnik można go przewinąć ale musisz kupić drut...
dziobak Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Wątpię czy da rade przewinąć ,do tego trzeba cierpliwości i troszeczkę wiedzy,a wiedza to czytanie. Jeżeli to drugi silnik , to znakiem tego nie pomyślał, czemu ten pierwszy się spalił. Myślę ,że to ucinane śmigło ,załatwiło oba silniki. Ale to za mało danych żeby być pewnym na sto procęt.
Łukasz K. Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 też myślałem żeby przewinąć,ale jak patrze na tą kompinacje to wątpie żeby mi się udało.Na ucinanym śmigle latałem na innym modelu i nie było problemów.dobra trudno się mówi idę na urlop modelarski.Chociaż przedchwilą znalazłem silnik tower pro z uciętymi kabelkami,i chyba działa,tylko że jest wgniecony.zobaczę dam znać,jak nie to dam ogłoszenie,może ktoś ma niepotrzebny silniczek.a dziś jeszcze myślałem że ustrugam sobie edga małego,a teraz to bezensu jak nie mam silnika ;( Dzięki za pomoc dam znać jakby co. P.s a jakby zanieść silnik do elektronika,to by mi go nie przewinoł?
Ładziak Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 śmigło 8x4-ucięteW jakim znaczeniu ucięte? Przycięte do tych rozmiarów z większego, czy 8x4 jakośtam zmniejszone?
pawel66 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 łukasz jak mocowałeś śmigło? znowu kombinowałeś bez piasty?
Łukasz K. Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Przycięte z rozmiarów 8x4.Śmigło pasowało idealnie no zwykły gws 8x4 na piastę 3mm.
pawel66 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=313711&sid=9018270d386b0d8136a7f5b33555ed20#313711 to masz wszytko na temat przewijania silników
ppompka Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Łukasz K., Mam silnik E-max cf2812, ma talerzyk w CA i nie ma tej małej czarnej podłakadki mocującecj ośkę razem z wirnikem do stojana( ?? nie jestem pewny jak to sie nazywa) więc musiałbyś sobie taka znaleść lub przełożyć z innego silnika, A no i bym zapomniał ma krótkie przewody wychodzące z silników, więc musiałbyś albo sobie dolutować albo tak latać. I do niego akurat pasuje smigło 8x4 więc nic byś nie przycinał. Napisz na PW to może go dostaniesz :wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.