Budyn Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Witam! Na początku powiem że jestem w tych sprawach zielony. Rodzice mi sprawili na urodziny heli E-Sky Honey Bee CP3. Ma to być moja pierwsza "kosiarka", ale latałem już kilka razy podtuningowaną lamą V3 znajomego. Chciałbym się dowiedzieć czego mam spodziewać się po nim, jak się sprawuje, czy wytrzyma niezbyt miękkie lądowania itd.. Po prostu chciałbym dowiedzieć się o nim wszystkiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 po pierwsze podwozie treningowe... a jeszcze wczesniej symulator nie latalem tym modelem ( zaczynalem od belta) teraz hk450 a w drodze 500 na razie mozesz ćwiczyc zawisy... zaraz po symulatorze rzecz jasna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budyn Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Myślę że symulator nie będzie potrzebny bo już latałem i podwozie tez nie było mi potrzebne. Jak chwyciłem lamę kolegi to na 4 pakietach tylko złamałem mu łopatę po twardszym lądowaniu Chociaż można sobie poćwiczyć jak będą się pakiety ładować. Ale w tym temacie chodziło mi raczej o różnicę miedzy tym jak lata coaxical a jedno-wirnikowa kosiarka. Czy różnica jest duża czy mała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 jest roznica... m.in. dryfujacy ogon;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budyn Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Aha to chyba jednak najpierw zobaczę na symulatorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...