Budyn Posted August 23, 2010 Share Posted August 23, 2010 Witam! Na początku powiem że jestem w tych sprawach zielony. Rodzice mi sprawili na urodziny heli E-Sky Honey Bee CP3. Ma to być moja pierwsza "kosiarka", ale latałem już kilka razy podtuningowaną lamą V3 znajomego. Chciałbym się dowiedzieć czego mam spodziewać się po nim, jak się sprawuje, czy wytrzyma niezbyt miękkie lądowania itd.. Po prostu chciałbym dowiedzieć się o nim wszystkiego Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted August 23, 2010 Share Posted August 23, 2010 po pierwsze podwozie treningowe... a jeszcze wczesniej symulator nie latalem tym modelem ( zaczynalem od belta) teraz hk450 a w drodze 500 na razie mozesz ćwiczyc zawisy... zaraz po symulatorze rzecz jasna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budyn Posted August 23, 2010 Author Share Posted August 23, 2010 Myślę że symulator nie będzie potrzebny bo już latałem i podwozie tez nie było mi potrzebne. Jak chwyciłem lamę kolegi to na 4 pakietach tylko złamałem mu łopatę po twardszym lądowaniu Chociaż można sobie poćwiczyć jak będą się pakiety ładować. Ale w tym temacie chodziło mi raczej o różnicę miedzy tym jak lata coaxical a jedno-wirnikowa kosiarka. Czy różnica jest duża czy mała? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted August 23, 2010 Share Posted August 23, 2010 jest roznica... m.in. dryfujacy ogon;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budyn Posted August 23, 2010 Author Share Posted August 23, 2010 Aha to chyba jednak najpierw zobaczę na symulatorze Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafalgruszka Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 witam różnica jest ogromna... lama i jej podobne praktycznie wiszą same... konwencjonalny helikopter już taki nie jest... tu zaczyna się walka (przynajmniej na początku) o utrzymanie modelu... przede wszystkim zakres wychyleń jaki oferuje taki śmigłowiec powoduje że jest bardzo żwawy... kontrola ogona jest inna... generalnie jeżeli "poznałeś" już kierunki i się ich nauczyłeś to teraz musisz się wczuć w nowy model... jeżeli jednak nie znasz kierunków na 100% to lepiej poćwicz na symku by później cieszyć się modelem i lataniem a nie dłubać przy nim... rafal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budyn Posted August 24, 2010 Author Share Posted August 24, 2010 Kierunki już poznałem i umiem a poza tym dzięki za info Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budyn Posted August 29, 2010 Author Share Posted August 29, 2010 Mam jeszcze jedno pytanie. gdzie mogę dostać w miarę tanio i w Polsce części zamienne do Honey bee CP3? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ada- Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 http://www.nitrotek.pl/czesci-i-akcesoria/czesci-zamienne/do-helikopterow/esky-hb-cp3.html http://www.helipad.pl/honey_bee_cp3-k285-0-3-default.html Gdybym miał wybierać kupił bym coś pokroju HK 450. Bardziej rozwojowy i ma tańsze części jednak tym też da się polatać :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budyn Posted August 30, 2010 Author Share Posted August 30, 2010 Dzięki za linki a co do heli to ja go nie kupowałem tylko rodzice mi na urodziny sprawili Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budyn Posted August 30, 2010 Author Share Posted August 30, 2010 Hiuston mamy problem...mój pierwszy lot tym cudem zaliczył kreta po 15 sekundach :mrgreen: ...zniszczenia małe (chyba) ale chciałem się zapytać czy numer 1 mogę skleić kropelką albo czymś podobnym a numer 2 czy mogę to po prostu wyprostować jakimś młotkiem czy kupić nowe. Zdjęcie PS. Nie mówcie mi już o symulatorze bo on niezbyt dużo daje X_X Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 symulator duzo daje ale nie jakis tam fms... tylko Rf lub afpd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budyn Posted August 30, 2010 Author Share Posted August 30, 2010 a może powiesz czy mogę ten szpindel sobie tak po prostu czymś wyprostować czy nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 ja wyznaje zasade ze w modelu smuglowca ruchowych czesci sie nie klei ani nie prostuje bo moze sie urwac i done w oko... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budyn Posted August 30, 2010 Author Share Posted August 30, 2010 Aha czyli kupię nowy tylko nie wiem gdzie go dostanę jak w większości sklepów jest on niedostępny. A zna ktoś jakiś bardziej trwały zamiennik do tego szpindla bo ten kret nie był jakiś porządny tylko lekko w ziemię zaryłem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 zobacz czy z hk450 nie bedzie pasowal.. albo z belta( w belcie sa dlugie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budyn Posted August 30, 2010 Author Share Posted August 30, 2010 już zamówiłem na rc4max.com (tylko tam były dostępne) i znalazłem w końcu stronę z częściami do tuningu do mojego CP3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafalgruszka Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 witam kolego nigdy nic nie klej i nie prostuj... zawsze wymieniaj na nowe... ocalisz swoje i cudze zdrowie... rafal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budyn Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Ok, już wczoraj zamówiłem nowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budyn Posted September 1, 2010 Author Share Posted September 1, 2010 Wiem że moje pytanie może wydawać się niektórym śmieszne ale czy mogę tak po prostu te popychacze wyjąć (wyszarpnąć bo wyjąć się nie da)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.