Skocz do zawartości

Honey Bee CP3


Budyn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Na początku powiem że jestem w tych sprawach zielony. Rodzice mi sprawili na urodziny heli E-Sky Honey Bee CP3. Ma to być moja pierwsza "kosiarka", ale latałem już kilka razy podtuningowaną lamą V3 znajomego. Chciałbym się dowiedzieć czego mam spodziewać się po nim, jak się sprawuje, czy wytrzyma niezbyt miękkie lądowania itd.. Po prostu chciałbym dowiedzieć się o nim wszystkiego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że symulator nie będzie potrzebny bo już latałem i podwozie tez nie było mi potrzebne. Jak chwyciłem lamę kolegi to na 4 pakietach tylko złamałem mu łopatę po twardszym lądowaniu :P Chociaż można sobie poćwiczyć jak będą się pakiety ładować.

 

 

Ale w tym temacie chodziło mi raczej o różnicę miedzy tym jak lata coaxical a jedno-wirnikowa kosiarka. Czy różnica jest duża czy mała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

różnica jest ogromna... lama i jej podobne praktycznie wiszą same...

konwencjonalny helikopter już taki nie jest... tu zaczyna się walka (przynajmniej na początku) o utrzymanie modelu... przede wszystkim zakres wychyleń jaki oferuje taki śmigłowiec powoduje że jest bardzo żwawy... kontrola ogona jest inna... generalnie jeżeli "poznałeś" już kierunki i się ich nauczyłeś to teraz musisz się wczuć w nowy model... jeżeli jednak nie znasz kierunków na 100% to lepiej poćwicz na symku by później cieszyć się modelem i lataniem a nie dłubać przy nim...

rafal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hiuston mamy problem...mój pierwszy lot tym cudem zaliczył kreta po 15 sekundach :mrgreen: ...zniszczenia małe (chyba) ale chciałem się zapytać czy numer 1 mogę skleić kropelką albo czymś podobnym a numer 2 czy mogę to po prostu wyprostować jakimś młotkiem czy kupić nowe.

 

Dołączona grafika

Zdjęcie

 

PS. Nie mówcie mi już o symulatorze bo on niezbyt dużo daje X_X

Odnośnik do komentarza