Skocz do zawartości

Pierwszy model...


James

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie! Od jakiegoś czasu interesują mnie samoloty RC. Pomysł wziął się to z internetu i bardzo bym chciał spróbować wzbić się w powietrze w ''realu''. Kolega Mikotaj proponował mi na początek zacząć od modelu swobodnie latającego i nie wiem dlaczego kojarzy mi się takowy model z zabawką dla małych dzieci... Dodam, iż nie mam żadnego doświadczenia z modelami latającymi. Mam już plany dotyczące modelarstwa, są one takie, aby kupić jakiś model gotowy do lotu, niedrogi i nabrać przy nim doświadczenia, a w dalszej przyszłości kupić (nie wiem jak to się fachowo nazywa) szkielet samolotu do samodzielnego złożenia pod silnik spalinowy (bardzo marzę o spalinowce!) i wiadomo z najwyższą starannością go złożyć.

 

Możecie mi powiedzieć czy jestem na dobrej drodze? Możecie mi coś doradzić? Bardzo proszę o pomoc :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszą radą jest czytanie postów innych początkujących. Nic innego nie wymyślisz niż to co już inni napisali :wink: A pisanie znowu "jaki model na początek" chyba nie ma sensu. Poczytaj ten dział a wielu rzeczy się dowiesz. Musisz cierpliwie czytać ten dział-jeśli będziesz na tyle uparty żeby kilka tematów przeczytać, to będzie to znaczyło że jesteś cierpliwy, a to jedna z najważniejszych cech dobrego modelarza. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach