Cinasonap Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Witam, potrzebuję pomocy w wyborze silnika do modelu pylona. Celem jest jak największa prędkość. Z kilku względów ograniczony jestem do 7.4V. Śmigło jak w temacie APC-5x5, bądź szybsze. Przy pełnym gazie max ~18A... Skąd takie pytanie ? Jestem zupełnie nowy w bezszczotkach :oops: . Cena najlepiej "przystępna". Pozdrawiam, Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 szukaj silnika o wysokim KV. podaj wagę tego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Mega 16/15/4 i odpowiedniki - czyli silniki wielkości 400tki z kv - 1900-2400. Jeżeli umiesz latać i będziesz latać tylko na 2s, to może być do 2800-3000kv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinasonap Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Znalazłem coś takiego: http://abcrc.pl/p/9/1519/silnik_bm_2040_3800kv_-_inrunner_-silniki_elektryczne.html Nie jestem jednak pewien czy obciążenie takim śmigłem nie spowoduje problemów... Jeżeli chodzi o masę to ~330g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 a może coś takiego http://abcrc.pl/p/9/683/silnik_ge_a1504_2700kv-silniki_elektryczne.html http://abcrc.pl/p/9/1513/silnik_ax_1806n_2500kv_19g-silniki_elektryczne.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Marcinie - outrunnery w wąskich noskach pylonów kiepsko się sprawdzają. 13 i 19 gramowe silniki są IMO ciut za małe do pylona. @Cinasonap - od biedy, ale lepsze by było ciut mniejsze kv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 aha Krzyśku dzięki za wyjaśnienie , w takim razie faktycznie tylko inrunner. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Marcin być może nie zauważyłeś ale ten motorek to Waga rekomendowana modelu: 50 - 150g Zalecane śmigło dla 2S - 5030 5x3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 coś mi sie zdaje ze ten pylonik musialby byc ultralekki , pakiety male i super wydajne i chyba 18A w Pylonie nawet małym to za mało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ECO400 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Jeszcze powiedz z czego jest ten pylon zbudowany. Bo zaraz się okaże że to jakiś krzyżak z depronu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinasonap Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Jeszcze powiedz z czego jest ten pylon zbudowany. Bo zaraz się okaże że to jakiś krzyżak z depronu. Fakt, że o bezszczotkach i li-xxx, które w ciągu ostatnich kilku lat stały się cenowo dostępne dla niemal każdego wiem niewiele, nie musi od razu oznaczać, że mam 14lat i kupiłem sobie w Castoramie opakowanie Climaporu... Pomysłowość kolegi z góry pozostawię więc może bez komentarza... Wracając do tematu. Nazwa pylona w temacie odnosi się jedynie do prędkości oraz gabarytów modelu. Szczegóły może w innym wątku. Dlaczego tak dziwnie lekki ? Przewidywany czas lotu na pełnym gazie około 60-90s.--> mała pojemność--> niższa wydajność-->~18-20A. Zdecydowanie innrunner z racji wcześniej wspomnianego wąskiego (laminatowego) noska modelu. Problematyczne może być więc użycie śmigła 5x5 w silniku o którym wcześniej wspominałem, czyli zbyt wysoki pobór prądu. Jak oceniacie taką konfigurację ? Pozdrawiam, Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Gwoli "wyskalowania" - Micron na pusto waży ok. 130/140g. Na starym wyposażeniu do lotu potrafił ważyć pod 500g (szczotkowa 400tka, pakiet 8x KAN1050). Teraz - waga silnika prawie bez zmian (80g), ale pakiet wazy tylko 80-120g, serwa + regiel, odbiornik 60g? i można się wyrobić w 350-380g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.