Cinasonap Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Witam, potrzebuję pomocy w wyborze silnika do modelu pylona. Celem jest jak największa prędkość. Z kilku względów ograniczony jestem do 7.4V. Śmigło jak w temacie APC-5x5, bądź szybsze. Przy pełnym gazie max ~18A... Skąd takie pytanie ? Jestem zupełnie nowy w bezszczotkach :oops: . Cena najlepiej "przystępna". Pozdrawiam, Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 szukaj silnika o wysokim KV. podaj wagę tego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Mega 16/15/4 i odpowiedniki - czyli silniki wielkości 400tki z kv - 1900-2400. Jeżeli umiesz latać i będziesz latać tylko na 2s, to może być do 2800-3000kv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinasonap Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Znalazłem coś takiego: http://abcrc.pl/p/9/1519/silnik_bm_2040_3800kv_-_inrunner_-silniki_elektryczne.html Nie jestem jednak pewien czy obciążenie takim śmigłem nie spowoduje problemów... Jeżeli chodzi o masę to ~330g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 a może coś takiego http://abcrc.pl/p/9/683/silnik_ge_a1504_2700kv-silniki_elektryczne.html http://abcrc.pl/p/9/1513/silnik_ax_1806n_2500kv_19g-silniki_elektryczne.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...