Skocz do zawartości

Jaki silnik do modelu pylona śmigło APC 5x5


Cinasonap

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

potrzebuję pomocy w wyborze silnika do modelu pylona.

Celem jest jak największa prędkość.

Z kilku względów ograniczony jestem do 7.4V.

Śmigło jak w temacie APC-5x5, bądź szybsze.

Przy pełnym gazie max ~18A...

Skąd takie pytanie ?

Jestem zupełnie nowy w bezszczotkach :oops: .

Cena najlepiej "przystępna".

Pozdrawiam,

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze powiedz z czego jest ten pylon zbudowany. Bo zaraz się okaże że to jakiś krzyżak z depronu.

Fakt, że o bezszczotkach i li-xxx, które w ciągu ostatnich kilku lat stały się cenowo dostępne dla niemal każdego wiem niewiele, nie musi od razu oznaczać, że mam 14lat i kupiłem sobie w Castoramie opakowanie Climaporu...

Pomysłowość kolegi z góry pozostawię więc może bez komentarza...

 

Wracając do tematu.

Nazwa pylona w temacie odnosi się jedynie do prędkości oraz gabarytów modelu.

Szczegóły może w innym wątku.

Dlaczego tak dziwnie lekki ?

Przewidywany czas lotu na pełnym gazie około 60-90s.--> mała pojemność--> niższa wydajność-->~18-20A.

Zdecydowanie innrunner z racji wcześniej wspomnianego wąskiego (laminatowego) noska modelu.

Problematyczne może być więc użycie śmigła 5x5 w silniku o którym wcześniej wspominałem, czyli zbyt wysoki pobór prądu.

Jak oceniacie taką konfigurację ?

Pozdrawiam,

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli "wyskalowania" - Micron na pusto waży ok. 130/140g. Na starym wyposażeniu do lotu potrafił ważyć pod 500g (szczotkowa 400tka, pakiet 8x KAN1050).

Teraz - waga silnika prawie bez zmian (80g), ale pakiet wazy tylko 80-120g, serwa + regiel, odbiornik 60g? i można się wyrobić w 350-380g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników