kabe30 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Witam serdecznie, po kilku dniach udało mi się skompletować i złożyć EGP, lata całkiem dobrze. Niestety, z powodu miejsca latania (pastwisko-miejscami wysoka trawa) zacząłem obawiać się o natarcia skrzydeł przy lądowaniu. Wykombinowałem, że ustawienie lotek w roli air-hamulca (do góry) powinno coś pomóc. Niestety, nie mam żadnego doświadczenia z takim układem, może ktoś z Was mógłby mi poradzić, jakie wychylenia są najbardziej efektywne, czy jest sens miksować z wysokością? A może jest to pomysł w przypadku EGP ogólnie do bani? Pozdrawiam, Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Wykombinowałem, że ustawienie lotek w roli air-hamulca (do góry) powinno coś pomóc. Niestety, nie mam żadnego doświadczenia z takim układem, może ktoś z Was mógłby mi poradzić, jakie wychylenia są najbardziej efektywne, czy jest sens miksować z wysokością? A może jest to pomysł w przypadku EGP ogólnie do bani? Pozdrawiam, Krzysztof a/ Dobra kombinacja - z banią nic wspólnego nie ma ... b/ wysokość lekko w górę ( około 2 mm ) - reszta w ręce - włączasz lotko-hamulce i patrzysz jak zachowuje się model - i góra-dół ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 zacząłem obawiać się o natarcia skrzydeł przy lądowaniu.Naklej na natarcia taśmę samoprzylepną. Wystarczy dobra biurowa o szerokości ~ 2 cm.Hamulec skróci podejście, ale nie zmniejszy prędkości lądowania! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...