Jump to content

Pokazy lotnicze Poznań-Krzesiny 2007


krykiet

Recommended Posts

Dzisiaj o godzienie 9:00 rano dojechalem pociagiem do 31 bazy wojskowej w podpoznanskich Krzesinach. Pogoda niestety nie była zbyt laskawa wiec ok godzine stalem pod dachem. Gdy sie rozjasnilo poszedlem zwiedzac lecz jakis super atrakcji nie bylo. Na pasie stalo 8 samolotow F-16 z amerykanskiej grupy akrobacyjnej Thunderbirds. Ponizej zamieszczam kilka fotek (przepraszam ze tylo tyle ale pozniej to caly czas lalo a ja balem sie o aparat)

 

F-16 grupy akrobacyjnej Thunderbirds:

0baa677db2da8859m.jpg

 

 

37b02ee112f61675m.jpg

 

 

52a8a1c90968e1cem.jpg

 

 

 

Teraz troche starszych samolotów

 

 

 

bbdee7e0939c59f9m.jpg

 

 

 

964025e1c5549519m.jpg

 

 

32c28dc6a419d34em.jpg

 

 

heli

 

4a3496d7228dd834m.jpg

 

 

 

Samolot U.S. Air Force

 

074b9045893cce0em.jpg

 

 

 

I na koniec nasze polskie F-16

 

 

6a75c2024709a01fm.jpg

 

 

e173bfe3826df9c1m.jpg

 

I amerykanie

 

 

0bdb79615281f602m.jpg

 

 

 

 

mam filmiki ale nie wyszly zbyt ciekawe ale na youtube juz sa dostepne wszystkie akrobacje

Link to comment
Share on other sites

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Widziałem relację w TVP3, no nie był pokaz jakiś super-wyjątkowy, duże chmury, deszcz... Można powiedziec, że wszystko przez pogodę :? .

Podobnie mówili (relacja) w naszym "Merkurym" :) .

 

Kiedy to ja byłem... Chyba 2 lata temu na Krzesinach. Był pokaz jednego MiGa-29. Wg mnie było to znacznie ciekawsze (ale pogoda była duuużo lepsza).... No i jeszcze np: Iskierki były i też latały jak F-16 z Thunderbird :D

Link to comment
Share on other sites

Co do samego pokazu to nie był jakis super... ale dzień wcześniej odbywały się ćwiczenia i f-16 było "jak mrówków"... prawie mi w chate wleciały :lol: ... no może troche przesadzam, ale latały naprawde nisko :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.