safari28 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 witam wszystkich zapaleńców modelarstwem lotniczym interesuje się od niedawna tj. od tego sezonu więc jestem jeszcze zielony w tych sprawach. jak jóż wspomniałem posiadam superaira z bleck horse na silniku super tigre 6,5cc serwach futaba s3003standart śmigiełko12x6 mniejsza o resztę model lata dobrze stabilnie lecz trudny w starcie ma tendencję do skręcania w prawo lecz leży to w wyregulowaniu koła ogonowego. byłem nim w powietrzu ok. 17 razy oczywiście nieobyło się bez małej kraksy. poluzowały sie przednie koła urwała srubka mocująca płat oraz pęknięcie kadłuba za kabiną jakies 2,5 cm. konstrukcja w żadnym razie niezostała naruszona. model naprawiłem podwozie skleiłem klejemcyjanoakrylowym oraz skręciłem na wkrętach trzyma lepiej niż od nowości co do pęknięcia też skleiłem i przylepiłem przezroczystą tasiemką. po naprawie odbyłem jesze ze 7 udanych lotów.lecz z powodu braku miejscca na latanie do lotniska mam ponad 30km zamierzam go sprzedać i złożyć coś mniejszego elektryka. samolot i cała reszta kupiona wiosną. i w związku z tym chciałbym drodzy forumowicze zapytać sie gdzie i zaile mógłbym sprzedać to cacko. stan modelu uważam za db.do tego zestawu dołoże zapalarkę z ładowarką drugą świecę klucz do świec klips do świecy oraz 4,5 litra paliwka do żarowych. bardzo proszę o pomocw tej sprawie. P.S safari28 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Mamy tutaj na forum dział giełda. Proponuję skorzystać. A co do ceny to zależy tylko od Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
safari28 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 no myśle że koło 400zł to niebyła by przesada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...