andrzej351 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Mam DLA 56 i DLE 55 w swoich modelach,rozstaw otworów w piaście faktycznie jest identyczny.gorzej jest już z smymi piastami,nie da się ich zamiennie zastosować. Mam na zbyciu praktycznie nowe śmigło FIALA 22x10 już nawiercone pod opisywane silniki.info na PW.
robas69 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Chłopaki, dziś uruchomiłem swojego DA 50R. Chodził 15 minut bardzo ładnie, płynnie z minimalnych na maksymalne. Jednak po tym czasie zgasł. Nie dość, że od tego momentu jest problem z uruchomieniem, to po przekroczeniu ok. 20 % wychylenia drążka gazu silnik gaśnie. Temat dotyczy innych silników, ale myślę że przyczyna może być wspólna niezależnie od marki silnika.
RenoFlo Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 oraz niezależnie od przeznaczenia motorka. podobna przypadłośc spotkała mnie w silniku kosy spalinowej, w sobotę. Start ok, wzorowy, wolne obroty stabilne i regulowane, gasnięcie przy otwieraniu przepustnicy -> duzo powietrza, mało paliwa. Na szczeście, jakieś tam doswiadczenie pozwoliło mi usunąć tę usterkę bardzo szybko - skoro mozna serwis gaźnika zrobić na lotnisku tym bardziej mozna go wykonać w garazu. Przyczyna ? jak zykle: paproch (kawałek włosa nylonowego ze szczotki, z poprzedniego czyszczenia?) leżał sobie pod membraną chyba ze dwa lata aż postanowił popłynać z prądem i zatkać główną dyszę paliwa.
jakubk Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Robert, tak jak pisze Renart, najlepiej zacząć od gaźnika. Przedmuchać wszystko sprężonym powietrzem. Spójrz też do membranek rozrządu. Powinny dobrze przylegać do powierzchni "klina". Napisz jakie masz ustawienia iglic Hi i Lo, jaki tłumik. Czy to nowy silnik ?
robas69 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Jeszcze nie skorzystałem z Waszych rad z braku czasu ale na pewno to zrobię. Mam pytanie bardziej prozaiczne, czy w kołpaku mocowanym po obwodzie do podstawy - wkręcacie wkręty na klej do śrub? PS do Jakuba Iglice są w tej chwili równoległe, nie wiem w jakim stopniu odkręcone bo od zakupu ich nie regulowałem, tzn. nie skręciłem do końca i nie odkręciłem o tyle ile każe instrukcja. Silnik był kupiony jako używany, ale jeszcze nie dotarty. Membrana pod dekielkiem jest w połowie obwodu zwulkanizowana z obudową gaźnika. To co widać pod nią jest czyściutkie.
jakubk Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Robert, Aby ustalić położenie iglic, wkręcaj ją aż do całkowitego zamknięcia, pamiętając przy tym ile obrotów zrobiłeś. Ja wkręcam po pół obrotu od aktualnego położenia. Wyjdzie Ci wtedy, że wkręciłeś powiedzmy 1,75 obrotu. O tyle samo potem możesz ją wykręcić. Zrób tak dla dwóch iglic i podaj parametry. Membranka w gaźniku to jedna sprawa, powinna być równa i piękna na całym obwodzie, a piszesz "zwulkanizowana" . Może daj fotkę dla pewności, ale coś czuję, że nie jest ok. Memebranki rozrządu są zlokalizowane w bloku łączącym gaźnik z karterem. Tu link do takiej części w silniku DLE. Sprawdź i zrób test o jakim już mówiłem. http://www.ef3m.pl/439,membrany-bez-bloku-gaznika-dle-55.html Cd. Oczywiście klej typu loctite do śrub w kołpaku. Tego kleju nie stosujemy tylko w jednym miejscu, do śrub śmigła.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.