dlmtb Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Jakiś czas temu kupiłem taki oto motorek i zamierzam go trochę rozruszać na hamowni. Mam tylko jeden problem. W tym silniku nie ma typowego tłumika, z którego można podać podciśnienie żeby paliwo wypływało z baku. Tu dla odmiany jest wolny króciec do podłączenia wężyka (widać go tuż przy płycie montazowej silnika), ale z miejsca gdzie się on znajduję wnioskuje, że to skrzynia korbowa. Na filmikach, jakie znalazłem na Youtu-bie wynika, że to po prostu odpowietrzenie skrzyni korbowej i co najwyżej należy przyłączyć tu wężyk i dać mu swobodnie zwisać, co widać na tym filmie To jak jest podawane paliwo bez podciśnienia? W instrukcji do tego silnika jest wszystko, ale nie opis jak połączyć go z instalacja paliwową. :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredzio Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Wujek google jest bardzo pomocny. Instalacji paliwowej do tego silnika nie trzeba traktować ciśnieniem z tłumika. Silnik radzi sobie bardzo dobrze sam z zasysaniem paliwa. Jedyne problemy na które natykali się użytkownicy tego potworka to zbyt nisko umieszczony zbiornik paliwa co utrudnia zassanie paliwa dla zbiornika mniej niż pełnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlmtb Opublikowano 29 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Hmm to znaczy, że zbiornik trzeba jakoś odpowietrzyć bo zadusi go próżnia powstała po wyssanym paliwie. :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Holeczek Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Wystarczy zostawić nie zatkany otwór w zbiorniku gdzie może być podawane ciśnienie z tłumika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredzio Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Raczej nie radze zostawiać samego kroćca w zbiorniku, ale analogicznie do instalacji paliwowych w silnikach benzynowych wsadzasz tam wężyk z jedną pętelką i wyprowadzasz poza model. Będzie to jednocześnie przelanie zbiornika przy tankowaniu i zasysanie powietrza dla wyrównania ciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlmtb Opublikowano 29 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Raczej nie radze zostawiać samego kroćca w zbiorniku, ale analogicznie do instalacji paliwowych w silnikach benzynowych wsadzasz tam wężyk z jedną pętelką i wyprowadzasz poza model. Będzie to jednocześnie przelanie zbiornika przy tankowaniu i zasysanie powietrza dla wyrównania ciśnienia.Dzięki Fredzio to odpowietrzenie wygląda sensownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredzio Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Cieszę się, że mogłem pomóc. Pamiętaj, że bak musi być w linii gaźnika, żeby nie było drastycznych różnic ciśnienia w zależności od pozycji samolotu w poziomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.