wader Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Witam długo mnie nie było ale już latam trochę mam mały problem mam wibracje na belce ogonowej przez to żyro trochę głupieje może łopatki nie są wyważone jak to sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wader Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 to mój próbny lot kopterix 450 jeszcze mało potrafie pozdrowienia dla rafałgrusza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokol07 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Mam lamę v4 i ten sam problem... Tylko że Lama jest dwuwirnikowa... Przyczyna jest chyba gdzieś w montażu silnika i ząbatek... Ale zdjęcie podwozia treningowego trochę pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wader Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Dzięki za sugestie ale szybko nie zdejmę podwozia uczę sie a nauka kosztuje tak zwane krety na razie ucze się jeżdzic na rowerku z kółkami może ktoś wie jak uspokoic ogon myśle że to łopatki są nie wyważone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredzio Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Sprawdź czy nie wygina Ci się cięgno od serwa ogonowego - możliwe, że właśnie przez to masz drgania. Jest takie zjawisko jak "tennis racket effect' polegające na złym wyważeniu dynamicznemu wirnika. wirnik dąży do swojej pozycji neutralnej napierając na serwo poprzez cięgno. W efekcie serwo nie ma łatwego życia i przy złym montaży może się wyginać co daje zachowanie ogona inne niż wynika z wychyleń drągów. Wujek google będzie pomocny dla hasła "chinese tail mod" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 witam wibracje na belce ogonowej mogą mieć kilka przyczyn... za małe obroty ale patrząc na filmik to nie to... krzywy wałek ogonowy... może po którymś krecie się wygiął nie wyważone łopatki ogonowe za mocno lub za lekko naciągnięty pasek bijące zębatki; główna albo autorotacji podwozie treningowe... krzywy wał główny krzywy szpindel nie wyważone łopaty główne przyczyn jest sporo... najlepiej rozebrać helika na części pierwsze i po kolei składając sprawdzać co może wywoływać drgania poprzez rozkręcanie wirnika... rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wader Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 DZIĘKI Rafał za opinie wał na pewno mam prosty szpindel też jedynie może byc zły naciąg paska lub nie wyważone łopatki ogonowe wałek ogonowy też prosty tylko nie wiem z jaką siłą ma byc naprężony pasek wiem że jak za lużno to wpada w wibracje a za mocno to stawia duży opór dla napędu mam też problem jak nastawic krzywą skoku łopat i mocy w opcji normal aby nie przeciążac silnika a może lepiej uczyc się na 3d to wtedy helik jest bardziej posłuszny no i przy zniżaniu lotu nie trzeba rozpędzac silnika aby nie zaliczyc ziemi zmiana konta łopat jest moim zdaniem bardziej dynamiczna zaliczyłem już kilka fajnych kretów ale mnie to nie zniechęca jedynie mam depresje jak oglądam filmiki z akrobacjami a ja dopiero raczkuje chciałbym znajśc mentora który mi doradzi jestem uparty i z góry dziękuje wszystkim którzy mi pomogli i będą chcieli pomóc od tego chyba jest to forum no i oczywiście musi działac to w dwie strony pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.