Skocz do zawartości

Pytania dot. MX12s


kret88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem początkujący i to ma być moja pierwsza aparatura więc proszę o wyrozumiałość.

Mam kilka pytań odnośnie aparatury GRAUPNER MX12s:

 

1.Czy jest to dobry wybór na pierwszą aparaturę? Może macie jakieś inne propozycje w przedziale cenowym do ok. 500zł (chodzi mi o zestaw).

 

2.Wiem że jest możliwość podłączenia zasilacza w celu ładowania pakietu NiMH. Czy w aparaturze jest zamontowany system zapobiegający przeładowanie pakietu?

 

3.Istnieje zmiana ustawiania drążka gazu (MODE 1-4). Czytałem by to uczynić trzeba ją rozkręcić i przestawić jakieś blaszki. Czy ja jako osoba nie doświadczona poradzi sobie z tą czynnością? Jestem osobą leworęczną to chyba muszę mieć przestawione na MODE 1?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwsza aparaturę jest dobra (sam taką posiadam tylko bez syntezy) :) ,przed przeładowaniem pakietu chroni ładowarka (ja mam graupner multilader 3 i nie miałem żadnych problemów) bez problemu poradzisz sobie z ustawieniem mode,wystarczy odkręcić tylną obudowę i przykręcić blaszke.Mode zależy od Ciebie (ja latam na 2,jestem osoba praworęczną)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem osobą leworęczną to chyba muszę mieć przestawione na MODE 1?

Nie musisz. Dobrze się nad tym zastanów, poczytaj, popytaj....

- Jedni ustawiają konkretny MODE, bo wszyscy na lotnisku tak mają (można wtedy skorzystać z pomocy bardziej doświadczonego kolego przy oblocie modelu)

- Inni wybierają odpowiedni MODE, bo uważają że niektóre figury akrobacyjne łatwiej jest wykonać mając np. ogon modelu sterowany jedną ręką (kierunek i wysokość)

- Pozostali wybierają komfort i testują np. na symulatorze co im bardziej leży.

 

Jedno jest pewne. Jak już na danej konfiguracji polatasz, to ciężko się przestawić.

Nauczyć się można każdej. Nawet takiej, gdzie drążek od siebie to model w górę.

A która ręka jest "lewa" - to ma naprawdę małe znaczenie.