Jump to content

czyszczenie i problem


szkieletor11111

Recommended Posts

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Witam

No faktycznie połączenie tłok - korbowód powinno być odwrotnie czyli sworzeń nieruchomo w tłoku a ruchomy na sworzniu ( chyba, że w silnikach modelarskich jest odwrotnie ale raczej nie powinno )

Co do luzu wzdłużnego to niewielki powinien być

Link to comment
Share on other sites

Czesc Szkieletor , ten silnik to niemiecki Hegi blizniaczy silnik Firmy HB (tez niemieckiej)

Silnik wyglada na "troche" przechodzony :cry: wiec jest to normalne ze sworzen tlokowy "rozbil otwor w Tloku i dlatego sa luzy ...z reguly sworzen tlokowy siedzi mocno w tloku a glowka korbowodu slizga sie na sworzniu ...z tym ze byly silniki ze bylo odwrotnie (plywajacy sworzen-ale czy w silnikach modelarskich ???)ale nie wiem czy to byl blad w produkcji (ze sworzen latal w tloku a korbowod byl mocno zespolony ( ze tak powiem ) z sworzniem - do tego silnika brakuje Ci gaznika PERRY :cry: -taki plastikowy czarny ... silniki Hegi sa rzadsze niz HB :lol: ... jezeli silnik ma sprezanie to jeszcze bedziesz mial pocieche z niego :jupi: ...jezeli nie to tylko nadaje sie na czesci :| (sa kolekcjonerzy ktorzy szukaja takie cos ... :jupi: )

Pozdrawiam Janek 8)

PS : czy luzy sa na sworzniu tlokowym (w tym przapadku w otworach tloka czy na czopie walu korbowego ? jezeli na wale korbowym to zawsze mozna zrobic mala panewke z brazu (najlepiej ) Jezeli luzy sa w tloku to raczej trzeba wymienic sworzen na "troche" wiekszy (taki ktory trzeba wcisnac w otwory tloka ...wtedy trzeba otwor w korbowodzie troche powiekszyc zeby jednak korbowod slizgal sie po sworzniu(bez luzow)....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.