Capriman Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Kadłub całkiem ładnie wyszedł podwozie chyba wytrzyma najtwardsze lądowanie :rotfl: jedynie przednią szybę zrobił bym bardziej płaską. Jeśli chodzi o silnik to ja u siebie przednią wręgę cofnąłem do tyłu o jakiś 1cm do tego zrobilem owiewkę silnika i po 2 poważnych kretach i kilku lżejszych silnik nie ucierpiał jedynie 2 smigła gws poszły a takie smigło jak zaproponował baxter odkręciło mi się w locie :rotfl:i nawet nie sprawdziłem jego wytrzymałości. Po tych kilku kretach moge powiedzieć że najsłabsza jest dolna część kadłuba zaraz za wręgą silnika i warto by było ją wypełnić czymś lub wzmocnić listewką, bo tak po prostu się deformuje i silnik sam powoli się pochyla....
kuba94 Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 Maska silnika i przednia szyba to to co mi nie wyszło, poprawiłem na ile się dało. Sklejka 0,8mm naprawdę zwiększyła sztywność spodu kadłuba(a nie jest ciężka). Przód może wzmocnię podobnie. Owiewkę silnika mam na uwadze,zrobię ją jak przyjdzie silnik. Dzisiaj wyciąłem żeberka: I pojawił się problem, dla przymiarki zagiąłem papierowy szablon. Górna część zachodzi o kilka cm za dolną. Autor planów zaprojektował naddatek czy źle skleiłem plany? Na żeberku zaznaczone jest miejsce na wzmocnienie, mam przeciąć tak: czy wyciąć całość (wydaje mi się że całość ale wolę się upewnić):
Capriman Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Naddatek u mnie też był wiec chyba nie popełniłeś błędu a jeśli chodzi o żeberka to te miejsca należy wyciąć (fotka nr.2), możesz też zrobić dodatkowy dźwigar z sosny lub węgla dla wzmocnienia skrzydła....
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.