larith Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Jestem początkującym modelarzem i latam cessna 480 z zamiarem przejścia na akrobaty bez większych zniszczeń. Chcę zakupić symulator RealFlight i nie wiem który basic czy g5 różnica cenowa jest spora. Nie wiem czy potrzebuję ficzerów z G5. Następna opcja do aerofly + crack i kabel do mojej futaby 6ex. Możecie wyrazić swoje opinie na ten temat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 a może Phoenix RC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Oleksy Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Ja mam G5 i bawiłem się wersją Basic, i w tej chwili bez wahania kupił bym znowu G5. Wady wersji Basic - mocno ograniczony programowo brak możliwości modyfikacji modeli - nie ma wyjścia na inne nadajniki, - gorszej jakości nadajnik Ogólnie lata się dobrze, grafika jest dobra, ale główną zaletą jest cena Ja chciałem kupić raz a dobrze, więc wybrałem G5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
larith Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Kupiłem G5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 I jakie wrażenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
larith Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Jeszcze go nie rozpracowałem w całości. Narazie przeszkadza mi to ze jak odlecę trochę dalej to nie widzę w jakiej pozycji jest model ale to pewnie kwestia ustawień grafiki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...