larith Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Jestem początkującym modelarzem i latam cessna 480 z zamiarem przejścia na akrobaty bez większych zniszczeń. Chcę zakupić symulator RealFlight i nie wiem który basic czy g5 różnica cenowa jest spora. Nie wiem czy potrzebuję ficzerów z G5. Następna opcja do aerofly + crack i kabel do mojej futaby 6ex. Możecie wyrazić swoje opinie na ten temat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malker Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 a może Phoenix RC? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Oleksy Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Ja mam G5 i bawiłem się wersją Basic, i w tej chwili bez wahania kupił bym znowu G5. Wady wersji Basic - mocno ograniczony programowo brak możliwości modyfikacji modeli - nie ma wyjścia na inne nadajniki, - gorszej jakości nadajnik Ogólnie lata się dobrze, grafika jest dobra, ale główną zaletą jest cena Ja chciałem kupić raz a dobrze, więc wybrałem G5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
larith Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 Kupiłem G5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarekRG Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 I jakie wrażenia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
larith Posted November 8, 2010 Author Share Posted November 8, 2010 Jeszcze go nie rozpracowałem w całości. Narazie przeszkadza mi to ze jak odlecę trochę dalej to nie widzę w jakiej pozycji jest model ale to pewnie kwestia ustawień grafiki Link to comment Share on other sites More sharing options...