Skocz do zawartości

RealFlight Basic czy G5


larith

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym modelarzem i latam cessna 480 z zamiarem przejścia na akrobaty bez większych zniszczeń. Chcę zakupić symulator RealFlight i nie wiem który basic czy g5 różnica cenowa jest spora. Nie wiem czy potrzebuję ficzerów z G5. Następna opcja do aerofly + crack i kabel do mojej futaby 6ex. Możecie wyrazić swoje opinie na ten temat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam G5 i bawiłem się wersją Basic, i w tej chwili bez wahania kupił bym znowu G5.

Wady wersji Basic

- mocno ograniczony programowo brak możliwości modyfikacji modeli

- nie ma wyjścia na inne nadajniki,

- gorszej jakości nadajnik

Ogólnie lata się dobrze, grafika jest dobra, ale główną zaletą jest cena

 

Ja chciałem kupić raz a dobrze, więc wybrałem G5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze go nie rozpracowałem w całości. Narazie przeszkadza mi to ze jak odlecę trochę dalej to nie widzę w jakiej pozycji jest model ale to pewnie kwestia ustawień grafiki

A myślisz że w realu jak polecisz dalej to widzisz lepiej ?????

A z drugiej strony to właśnie widoczność - poczucie odległości to NAJWIĘKSZA różnica pomiędzy symulatorem a realem ...

Powodzenia ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, a na lotnisku masz na czapce zamontowaną lunetę 8x.

Klik i sama zjeżdża przed oczy :wink:

He he he he :lol:

Czasami by się przydał kolega z lornetką, jak się odleci za daleko :!:

Musze gdzieś takiego znaleźć i wozić w samochodzie razem z modelem w bagażniku :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie