piotr jet Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 proponuję http://s294762374.online.de/shop/article_07%252F020003/Jet-Cat-P-80SE.html?shop_param=cid%3D7%26aid%3D07%252F020003%26
RobertK Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Ja kupiłem pod adresem ,który podał piotr jet wszystko bardzo sprawnie ,przesyłka w ciągu czterech dni ,a tu jest trochę taniej http://www.turbinenshop.com/epages/61996464.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61996464/Categories
piotr jet Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Witam zapraszam do wejscia i obejrzenia http://www.youtube.com/results?search_query=Jet+Power+2010&aq=f
Wojteq Opublikowano 4 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zrobiłem parę zdjęć z postępów prac. Hamulce aerodynamiczne zostały wycięte, użebrowane i są ładnie przyklejone taśmą Czekają teraz tylko na popychacze pneumatyczne, które zostały zamówione. W zasadzie w hamulcach to byłoby wszystko. Przygotowaliśmy także górną część statecznika pionowego i najbliższym czasie będziemy go uzbrajać w serwa. Prace idą bardzo wolno mogłoby się wydawać ale w rzeczywistości to ten zestaw jest bardzo krzywo zrobiony i ma dosyć duże naprężenia na kadłubie np. Wyszło to w momencie wycinania hamulców. Wszystko było ok dopóki nie chcieliśmy przypasować ich do kadłuba. Okazało się że zupełnie się zwichrowały i musieliśmy je naginać i pasować aż do skutku.. :| Stąd te opóźnienia w budowie. Poza tym mało czasu bo praca i studia Może wspomnę coś o elektronice jaką mamy do Limka Powinno to niektórych zaciekawić bo uzbrajamy go w najnowszą edycje (i jednocześnie nową technologie) serw S-BUS. Póki co kupiliśmy: 5x serwo S9072SB http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?products_id=7858 2x serwo S3171SB (płaskie) http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?products_id=7754 2x odbiornik R6108SB (FASST 2,4GHz S-BUS) http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?products_id=7692 oraz menadżer zasilania PSS-2018 S-BUS - Futaba http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?products_id=8582 Zdecydowaliśmy się na to zamiast PowerBoxa ponieważ jest to produkt przeznaczony konkretnie do tych odbiorników S-BUS. PowerBox z tego co wiemy jeszcze nie ma wersji S-BUS a dowiadywaliśmy się specjalnie czy np najnowszy Cockpit będzie kompatybilny i dostaliśmy informację że nie... Do tego wszystkiego zamówiliśmy teraz różnego rodzaju kable, wtyczki, terminale do systemu S-BUS, które tanie nie są :/ Szczegółowo na temat parametrów nie będę się rozpisywał bo podałem linki w których jest opis Parę zdjęć "ogona"
karlem Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Patrząc na drugie zdjęcie mam wrażenie, że cały tył jest skręcony w lewo... Zaczyna się mniej więcej od spływu skrzydła.
Wojteq Opublikowano 4 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2010 Perspektywa Przed chwilą oglądałem go dokładnie pod tym kątem i na szczęście nic nie ma. W czasie robienia zdjęcia mogłem się pod złym kątem ustawić lub po prostu statecznik się przekrzywił bo jest luźno zamontowany
Wojteq Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 Dzisiaj właśnie przed chwilą doszedł sprzęt o którym wcześniej wspominałem. Zdjęcie tych "kilku kabelków":
ECO400 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 No muszę przyznać że piękny model się zapowiada. Też mam sentyment do tego samolotu. Może dlatego że do niedawna stacjonował na lotnisku niedaleko mojego miejsca zamieszkania. Niestety już go nie ma (?) Powodzenia w dalszej budowie
koszkin Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 oże dlatego że do niedawna stacjonował na lotnisku niedaleko mojego miejsca zamieszkania. Niestety już go nie ma (?) Co masz na myśli pisząc , że stacjonował ?
Wojteq Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 Budowa idzie pomału do przodu Zamontowaliśmy pokłady na serwa, menadżer zasilania, menadżer powietrza, menadżer oświetlenia i baterie w kadłubie. Zrobiliśmy zamocowanie zdejmowanych górnych elementów kadłuba (czyli można powiedzieć że zamocowaliśmy kabinę ale jednak jest to prawie cała długość kadłuba). Trochę zmodernizowaliśmy zamocowanie przedniej "podręcznej" klapki pod którą mają być włączniki, wlewy paliwa i oleju (zdecydujemy się raczej na pompę do dymu) i monitory. Teraz tam gdzie w oryginale była kamera celownika jest "śruba" imitująca ową kamerę. Jest ona wklejona na "patencie" w którym jest sprężynka. żeby otworzyć przednią klapkę wystarczy wyciągnąć paznokciem kamerkę i gotowe Dopasowaliśmy serwa do ogona. Jest tam tak ciasno że serwa będą "na amen" i jedyne ewentualne naprawy czy wymiany serw będą skutkowały wyrwaniem wszystkich pokładów No i przede wszystkim Limek przejrzał na oczy Wycięliśmy otwory w kabinie i wykleiliśmy ją specjalnym klejem do kabinek (nie pamiętam nazwy). Nie było to łatwe bo ma on sporo "żeberek" które nie przylegały idealnie... Ale wymyśliłem że moglibyśmy ustawić do góry nogami kabinkę i wlać do środka letniej wody, która by uelastyczniła i równo rozłożyła ciężar. No i się udało Teraz grzebiemy przy zamocowaniu lotek no i czekamy na paczkę z ameryki (która nie przychodzi...) ze sprzętem potrzebnym do wykonania dalszych prac. Jeszcze mam małą prośbę do kolegów Jeśli ktoś z Was posiadałby dobrą dokumentację zdjęciową Lima-1 lub Miga-15 bardzo bym prosił o podzielenie się nią Mimo że ten którego wybraliśmy stoi w muzeum i wszystko mamy pod ręką to sędziowie itak się przyczepią że "malowanie za proste" i nie ma w ogóle co oglądać bo badziew. Dlatego szukamy propozycji na jakieś bardziej złożone malowanie. Ale tak jak mówię - musi do niego być conajmniej dobra dokumentacja zdjęciowa (rzuty z góry, boku i przodu). Liczymy na Waszą pomoc :wink: Kilka fotek z obecnego stanu (przepraszam za słabą jakość ale naprawdę nie mam czym robić tych zdjęć...)
Radek Oleksy Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Sprawdzałeś TUTAJ jest sporo migów, może coś się uda skompletować do dokumentacji ??? dokładnie tego nie przejrzałem bo jest sporo fotek.
Wojteq Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2010 Taaak szukałem tam. Jest ich tam faktycznie sporo ale w większości po jednym zdjęciu. Ostatecznie zostanie mi wyszukanie tam któregoś i wycieczka po zdjęcia tam gdzie stoi. Całe szczęście że tam podają skąd dany samolot jest
Radek Oleksy Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Jakbyś się wybierał gdzieś, to daj znać może przy okazji zrobisz jakieś fotki innych samolotów kolegom - jeżeli będzie to np muzeum :-)
mecenas Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Wojciechu, ten co stoi na Ławicy http://www.airliners.net/photo/Poland---Air/PZL-Mielec-Lim-2-%28MiG-15bis%29/1419947/L/&sid=51bdbde5434ba78c1273701b26d7c8f4 ma bardzo atrakcyjne malowanie. Jest się nad czym poznęcać. NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU
koszkin Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Wojciechu, ten co stoi na Ławicy http://www.airliners.net/...273701b26d7c8f4 Wygląda jak spasiony Żarłacz Biały
Wojteq Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2011 Ano faktycznie Ale jednak nie podchodzi mi zbytnio do gustu ten tzw. "spaślak" Zwłaszcza że samolot przede wszystkim powinien się NAM podobać Ktoś go ładnie pędzlem wybabrał
Radek Oleksy Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Przy okazji inwentury odkryłem, że mam publikacje 4+ o MIG-15 , są tam rysunki, fotki i malowanie polskiego Mig-a , ale tylko rysunek cz/b... nie ma niestety kolorowych fotek
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.