Szadzio23 Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Witam... Ciągle zastanawiam się nad kupnem Lamy V3. Jednak gdybym się zdecydował na zakup, to od razu z częściami Xtreme, i tu się pojawia problem. Znalazłem fajną stronkę ( LINK ) i nie wiem czy są to części warte uwagi. Może ktoś już je kupował i mi coś o nich powie... Niby dedykowane do Lamy V3... Jednak opinia kogoś, kto już spróbował jest bezcenna. Z góry dziękuje za odpowiedż. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andree Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Według mnie (i nie tylko), kupowanie wszystkich części Xtreme do Lamy jest sporo na wyrost. Na pewno przydadzą się łopatki (w dużych ilościach :mrgreen: ) oraz przedłużony wał wewnętrzny, który zmniejsza ryzyko zderzenia łopat górnych i dolnych przy gwałtowniejszych manewrach. Reszta to kwestia wyglądu, a elementy napędowe można wymienić, gdy któryś z nich się zepsuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szadzio23 Posted November 21, 2010 Author Share Posted November 21, 2010 Czyli jedynie łopaty i przedłużona oś wewnętrzna. Tylko jeszcze jedno małe pytanko, na początek komplet łopat Xtreme czy może jednak zaopatrzyć się w standardowy zestaw powiedzmy 8 sztuk? Nie wiem, czy na początek te pierwsze bd dobre, boję sie o ich szybkie połamanie... Jeszcze jedno pytanko mnie nurtuje, czy rzeczywiście te ogony montowane domyślnie są aż tak bardzo łamliwe, bo jeśli tak to takżę elastyczny ogon musiałbym uwzględnić... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inżynier Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Sam przez pewien czas miałem lamęV3. Najlepiej kupić jeden komplet łopat Xtreme (trzeba się bardzo postarać by je połamać).Ogon oryginalny jest bardzo łamliwy lepiej dokupić ten xtrema (jest bardzo wytrzymały i giętki przez co się nie połamie przy większym crashu).Co do wału ,przyda ci się ten dłuższy . Często mi się zdarzało że przy ostrych zwrotach łopaty uderzały o siebie i co za tym idzie wymiana zębatki a nawet całego wału. :cry: Co do innych części to polecam również silniki. :mrgreen: Są one o niebo lepsze od tych które są w zestawie.Lepsza wydajność i mają większego kopa.Nad resztą części to bym się zastanawiał. :? Po co wydawać tyle kasy na sam wygląd.Nie ma to największego sensu.Sam w tym sklepie kupowałem i mogę śmiało powiedzieć że byłem zadowolony i z obsługi jak i z samych części. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
waldi1973 Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Witaj @Szadzio23. Stoisz przed dylematem - tuningować, czy nie.. Otóż moje zdanie jest podobne do kolegi @inżynier. Nie pchaj kasy w wygląd. To zbyteczne. Lepiej zainwestuj w silniki nowe ( na przyszłość) i to praktycznie tyle. Co do łopat Xtreme to też nie mam przekonania.. Owszem - są mocniejsze - ale niestety ugięcie lopaty Xtreme jest większe niż oryginalnych co odbija się na samych silnikach (zarzynanie ich na siłę) i pakiecie.. Oczywiście jeśli się uprzesz na łopaty tuningowe, to musisz wziąć pod uwagę, że będziesz musiał do nich ustawić helika na nowo.. Kup sobie lepiej kilka kompletów łopat zwykłych, silniki i ze dwa pakiety.. I to ci wystarczy w 100% do czasu aż Lama cię znudzi A tuning..? Gdyby ten śmiglak był droższy, to nikt nie myślałby o tuningowaniu Każdy na siłę dokłada cos do siebie żeby podnieść estetykę a tak na prawdę - to zawsze będzie heli do stawiania pierwszych kroków.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnow95 Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Posiadam/posiadałem 5 lam v3 i v4 i wszystkie byli ztuningowane. Podstawą są silniki!, lepszy pakiet!, łopatki! oraz ogon. Przedłużony wał nie ma problemu ze zrobieniem we własnym domowym zaciszu. Zmieścisz sie w 5zł. Jak chcesz konkretniejsze informacje to daj znac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szadzio23 Posted November 21, 2010 Author Share Posted November 21, 2010 Dziękuje wszystkim za fatygę... Naprowadziliście mnie na właściwy tor i będę pamiętał o tym, żeby nie przesadzać z tuningiem Xtreme. A co do modelarza tomnow95 to pewnie nie długo się do ciebie zgłoszę... W końcu jesteśmy prawie rówieśnikami... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andree Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Przedłużony wał Xtreme ma jeszcze tę zaletę, że flybar jest mocowany zamknięciem na śrubkę i nie wypada przy byle kraksie, co przy zwykłym mocowaniu jest dość wnerwiające. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.