robraf Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 jaki silnik polecacie poza prądożerną krową turnigy e500 taki zeby dostarczyl mi jeszcze wiecej mocy niz silnik na ktorym dotychcasowo latalem.. niby miał dobry "wykop" ale jak przechodzilem na plecy to potrafilem go zdlawic.. a więc nie chcialbym takiego tylko coś co ma "a lot of power" i przy przechodzeniu na plecy nie chcę zadnego Dławienia.. oczywiscie wymagania standardowe: Hobbyking, niska cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qugar_ Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 no to weż scorpiona 2221-8 3650kV 12T, 13T lub 2221-6 4400KV ale tu zębatka 11T lub HYPERION z takimi samymi oznaczeniami na pewno nie będziesz narzekał na brak mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 ale jak przechodzilem na plecy to potrafilem go zdlawic..a mi się wydaje że raczej brak umiejętności niż słaby silnik...rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredzio Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Mam podobne odczucia - magiczny zwrot "collective management" i wszystko staje się jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 nie no procedura przejscia na plecy wyglada u mnie tak ze jak jestem "normalnie" płozami do ziemii w zawisie to momentalnie podbijam go lekko do gory ( delikatnie) potem kąty na 0stopni przy pozycji smiglowca pod kątem 90stopni do ziemii i na plecy.. delikatne katy ujemne i jest.. ale czesto jest tak ze strace na wysokosci bo wirnik momentalnie zwolni i słychac jak silnik sie zdlawil.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 no to złe ustawienia kątów, słabe pakiety pożycz jak masz od kogo pakiet 40C i spróbuj wtedy ewentualnie masz za duże kąty... kolega ma e500 i nigdy mu silnik się nie "zdławił" rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 pakiety mam nowki 25c 2200 3s ja mysle ze to sprawa silnika http://cgi.ebay.com/KV3680-RC-Brushless-Motor-Align-Trex-450-450SE-V2-HELI-/260698123531?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item3cb2d1ad0b mam taki.. kąty mam na ujemnych na oko mniejsze niz na dodatniach.. mysle ze ten silnik nie nadaje sie do jakiegos ostrzejszego 3d .. bardziej do początkowych lotow.. chyba go sprzedam i w ostatecznosci kupie e500 ale zainteresowal mnie turnigy typhoon 450 ten 3800kv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 to ja ci powiem że to wina pakietu tu masz HK450 kolegi własnie z e500 na pakiecie 40C nie ma mowy o dławieniu... kupując jeszcze mocniejszy silnik heli będzie Ci się jeszcze bardziej dławił bo będzie ciągnął większy prąd i będzie jeszcze większy spadek napięcia... zmień najpierw pakiet na 40C rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 rafalgruszka, wiem ze to nie moze byc wina pakietu tylko silnika , ponieważ Sekator na zawodach u nas w Bolesławcu mial też hk450 , pakiety takie jak mój pierwszy czyli 2200 3s 20C i silnik e500 i regler turnigy 40A i nic mu nie dławiło .. robił z helikiem wszystko .. dlatego twoerdze że to wina silnika w ostateczności spróbowałbym tego e500 ale jednak chcialbym cos na czym polatam troche dłużej niż na e500 ( 6min mnie zadowoli) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Rób jak uważasz, uważaj jak robisz... rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 wlasnie sęk w tym ze pakiety jakos nadmiernie sie nieprzeciążają.. po locie są letnie.. postaram się wymienic ten silnik i zdam relację.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 a nie możesz sprawdzić tego co pisałem wcześniej?? pożycz od kogoś pakiet 40C to się przekonasz... ja na e500 pakiet 20C "usmażyłem" oczywiście timing w reglu masz dobrze ustawiony?? tu masz kilka silników 700W 600W tylko nie myśl że te nie będą Ci się dławić jak nie zapewnisz im porządnego pakietu i regla rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredzio Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Robert - wsadź po prostu tego e500 z mniejszą zębatką i problem z głowy. Do takiego latania jak opisujesz starczy, a potem zawsze może zębatkę wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 fredzio, wlasnie sie nad tym zastanawialem.. jakies 9-10T rafalgruszka, niestety u mnie nikt nie lata na pakietach 40c.. bo nikt nie lata modelami ktore pobieraja wiecej niz okolo 30-35A przy 3 celach i im pakiety wystarczaja.. poza mną oczywiscie.. :cry: pytalem sie Sekator-a i powiedział mi ze ma u siebie e500 z 11T pakiety 2200 20C , krzywa gazu na 50% i mówi ze po locie pakiety ciepłe.. sam widzialem co potrafi jego śmigłowiec z tym silnikiem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 krzywa gazu na 50%tak, a silnik osiąga największą sprawność przy prawie maksymalnych obrotach...jaką ty masz krzywą gazu? e500 z mniejszą zębatkąz tego co wiem założenie mniejszej zębatki nic nie da.zakładając mniejszą zmniejszasz obroty na wirniku przez co energia kinetyczna jest mniejsza bo się wolniej kręci i opór powietrza może łatwiej zwolnić wirnik... tematu nie wyczerpałem i pisałem w strasznym pośpiechu... rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 teraz krzywą mam do 100% liniowo ale tak np jak e500 ma zębatkę 11T i 4000KV to myślę ze 10T byłaby dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 to przy pełnych obrotach będziesz miał na wirniku tylko `2600obr/min a to mało do płynnych przejść potrzebujesz około 3000-3200obr/min a do tego potrzeba DOBRYCH PAKIETÓW... rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 aha, no to krucho.. kurcze.. ale mimo wszystko widzialem jak Sekatorowi nic sie nie zatrzymywalo przy takich ustawieniach jak mowilem.. a pakiety 20c.. no jak bd mial okazje i pieniadze to kupie takie 40C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredzio Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Rafał ma rację - ale takie zwolnienie obrotów występuje przy bardzo mocnych przejściach przy sporych kątach. Na 2600 obrotów spokojnie delikatniej polatasz. Oczywiście nie jest to najlepsze możliwe rozwiązanie, ale pozwoli Ci ćwiczyć te plecki na tym co masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.