Przemek19962 Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 Witam, tak jak w tytule chodzi mi o to który bedzie lepszy na początek. Który z modeli jest łatwiejszy w opanowaniu i "wybacza niektóre błedy pilota". Czytałem już recenzje na temat Dragona i Cessny lecz nie mam doświadczenia i zbytnio ich nie rozumiem ;D Prosze Drogich kolegów o podpowiedzenie wyboru między nimi. Nie wiem czy lepszy jest 4CH czy może 3CH. Bym zapomniał. Czy tymi modelami mozna latać FPV lub z kamerką ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cimek Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 A może tak nowość "Beta 1400" od pelikana? model naprawdę bardzooo przyjemny w pilotażu ,daje dużo frajdy i za to nauczysz się tym latać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemek19962 Posted November 30, 2010 Author Share Posted November 30, 2010 A co byś powiedział na Dragona i Cessne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cimek Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 Brałbym tego dragona, aczkolwiek wersję z lotkami... Gdybym zaczął się uczyć na "nowo" to bym właśnie chciał 4 kanalowca... jakoś tak raźniej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemek19962 Posted December 1, 2010 Author Share Posted December 1, 2010 Dziekuje bardzo Cimek Link to comment Share on other sites More sharing options...