Maciek22 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Witam Chciałbym sobie sprawić na święta nowy samolot ,jestem początkujący choć trochę polatałem toto-0 i codziennie ćwiczę na symulatorze .W grę wchodzą dwa motoszybowce pelikan beta i easy star.chciałbym się dowiedzieć ,który będzie dla mnie lepszy (stabilniejszy,wolniejszy) w przypadku zakupu easy star planuję do niego silnik bezszczotkowy inruuner ray. Proszę o pomoc i dziękuje za wszystkie porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Maćku ,bierz bez zastanowienia Bete 1400. Silnik ma dość sporo mocy, aby na śmigle 6x5 mieć pionowo lota (oryginalne 5x4) Model potrafi latać koło nogi przykładowy filmik z moim udziałem i udziałem mojego stworka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturrro Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Cimek, patrząc na ten filmik dochodzę do wniosku, że ta Beta to niezły przecinak... Maciek22, na pewno bardzo powolny i spokojny jest Tulix, którego nie brałeś pod uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek22 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 czyli pelikan beta będzie lepszym wyborem od easy star multiplex?? Bo czytałem już wiele tematów o easy star i każdy go zachwala ,a beta jest nowością w Polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Weź betę, jest bardziej rozwinięta technicznie. Do easy stara będziesz musiał dorobić lotki. Z resztą to prawie identyczne modele ale IMO lepsza beta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...