Skocz do zawartości

easy star czy pelikan beta


Maciek22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałbym sobie sprawić na święta nowy samolot ,jestem początkujący choć trochę polatałem toto-0 i codziennie ćwiczę na symulatorze .W grę wchodzą dwa motoszybowce pelikan beta i easy star.chciałbym się dowiedzieć ,który będzie dla mnie lepszy (stabilniejszy,wolniejszy) w przypadku zakupu easy star planuję do niego silnik bezszczotkowy inruuner ray. Proszę o pomoc i dziękuje za wszystkie porady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cimek, patrząc na ten filmik dochodzę do wniosku, że ta Beta to niezły przecinak... ;)

Tak jest przecinakiem, przy rozpędzeniu modelu z 100 metrów w dól na full gazie, model leci z zawrotną prędkością.

 

Gregoorr

Masz rację, przemawia to że beta ma lotki, mocny silnik, oraz jest o wiele wiekszy od ESego. Jestem na dzień dzisiejszy bardzo zadowolony z zakupu bety ! :)

 

Maciek22

 

Maćku Tp 25A wystarczy, serwa eskayówe również. Druga rzecz nie będziesz miał problemów z wklejeniem silnika , wystarczy skręcić wszystko do kupy (silnik do podkładek) i wkleic na gorąco. Dobra rada, nie klej modelu klejami Typu Uhu Por, Uhu~. Tylko od razu wszystko na goraco (Hot Glue)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciek22

 

Klej na gorąco, najtaniej i najlepiej jak pójdziesz do castoramy i tam kupisz sobie pistolecik + wkłady, wyjdzie Cię to bardzo tanio, najlepiej od razu zakupić te wkłady (xx) sztuk za 25zł~ duza paka jest, a starczy na długo... Pamietaj żeby nie kitować modelu klejem, tylko delikatnie kleić czasem możesz punktowo... A co do uhu pora ,coś po prostu nie trzyma się tego materiału z jakiego jest zrobiona Beta... tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach