Palacz1996 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Chciałbym sobie sprawić pierwszy model samochodu tylko, że w tych sprawach jestem zielony. Myślałem nad jakimś Truggy, ale sam nie wiem co jest lepsze na początek. I tu rodzi się pytanie. Czy mogli byście mi coś zaproponować. Mam do wykorzystania 450zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Elektryk czy spalina,jaka skala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palacz1996 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Elektryk, a skala myślę że 1:10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Za tą sumę to nie ma specjalnego wyboru.Hpi Maverick Strada,HSP lub Hen long.Różne firmy ale model ten sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palacz1996 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 A takie coś będzie dobre??? http://www.nitrotek.pl/modele/samochody-elektryczne/sword-elektryczny-monster-truggy-lepszy-niz-hbx-bonzer.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 To praktyczni to samo.Może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arrturr Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Witam ja posiadam model spalinowy, ale jak szukasz do 450zl to tu masz propozycje elektrycznych w sklai 1/10 : 1 model 2 model 3 model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...