Skocz do zawartości

HK 25 A - Rozprogramowany ?


lukas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,kupiłem sobie nowy regulator HK 25 A.

Do tego mam 2 silniki,e -maxa jakiegoś i dzwonka.

Pakiet 2s 1800 mah i 2s 1600 mah (podaje na wszelki wypadek)

 

I tak :Regulator po podłaczeniu do silnika niby smigał fajnie ,ale do połowy gazu.Potem obroty skakały,mulił,spadały obroty do minimum.(tak jak by go zalewało,tylko ,że to nie spalinka :) )

Ktoś powiedział mi ,ze regulator jest ustawiony pod 3 s i na 2s trzeba by było go sobie zaprogramowac.

Ja karty nie mam,ale bawilem się jeszcze ,to np przy włączaniu regulatora dawałem na aparaturze pełen gaz ( gdzieś czytałem ,ze niektorzy tak robią ) i po piknięciu odejmowałem na 0.

Od tego momentu silnik kręcił od polowy gazu,ale obroty dalej skakały.Dalej coś kombinowałęm,chciałem przywrocic tak jak było na początku ,ale kicha.

Teraz silnik ani nawet drgie.Przy ktorymś tak razie po podłączeniu pakietu silnik zapiszczy kilka razy.

 

Dzieje się to na 2 silnikach,2 pakietach- czyli to wykluczam.

Wczesniej na regielku TP 18 A było Ok.

 

I teraz mam pytanie ,czy może to być rozprogramowany regiel ( a raczej na pewno ?)

I czy da się to jakos teraz zaprogramować ?Bez karty ?Z nadajnika ? Tylko czy nie potrzeba do tego nadajnika z komputerem ? ( mam Hitec'a Lasera 4 )

Poszukiwania w google nie dały zadnego rezultatu :/

 

Proszę o pomoc ,no bardzo mi na tym zależy,na nowy regielek nie mam,ostatnie pieniadze wydałem na silniczki i pakiet z Hk,więc chciał bym jeszcze na tym polatać ,jeśli się da.

Pozdrawiam.

 

EDIT :

Pozwolę sobie zacytować pewnego użytkownika z innego tematu :

Włącz w tryb programowania (gaz max) i powinno być:

jakieś pyknięcia/dźwięki i następnie powtarzający się cykl:

piip-piip

piip,piip-piip,piip

piip,piip,piip-piiip,piip,piip

i tak w kółko.

Dając gaz na min w momencie danego cyklu pip pauza pip, uzyskujesz:

piip-piip lipol

piip,piip-piip,piip nicd/nimh

piip,piip,piip-piiip,piip,piip hamulec

Potwierdzeniem ustawienia jest biip-bip i można odłaczyć zasilanie.

Tylko ,że u mnie wogole po podlączeniu tego piip nie ma wogole .Na poczatku było,teraz kicha.Mogło stać się tak,ze przypadkowo przeprogramowałęm np na inny typ accu i co teraz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ,piszę post pod postem,bo jesli bym edytowal,to by stara data byla i ci co czytali,by nie weszli już.

Regulator sam się naprawil,ale do tego stopnia co wczesniej.Kręci ok,ale po dodaniu gazu muli,spada do niskich obrotów.

Ktoś coś pisał o timmingu ,ale da się to z aparatury ustawic,czy z karty tylko ? Proszę o pomoc ,bo chciał bym jeszcze polatać w tym tygodniu ,jeśli to będzie mozliwe :)

Łukasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co się stało,te same objawy,co mi ?

co do beepania ,to u mnie wyglada to tak

Przechodzę w tryk programowania i piszczy:

 

1 beep

2 beep

3 beep beep

4beep beep

5beep beep beep

6 beep beep beep

 

Jak na ktorej opcji dam drąga w dól,czyli wchodze w opcje ,to 'wywala' mnie do trybu latania ,tzn kilka razy piknie i ziuu silnik się rozkręca ,tylko nie tak jak powienien

I nie wiem co dalej.Dowiedziałem się ,ze po podlaczeniu regulatora do pakietu silnik piszczy tyle razy ile wykryje cel.

U mnie piszczy albo 3 razy,albo po zabawie w w programacji 1 raz,czyli wykrywa albo 3 cele ,albo..1 ? No już sam nie wiem... Mam pakiet 2s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wielu regulatorach w programie wchodzi się cofajac gaz do polowy, potem wybor opcji gaz na max, a zakonczenie programowania - gaz na minimum. Zazwyczaj potwierdzenie wyboru opcji następuje przez podwójne piknięcie lub melodyjkę. Poszukajcie instrukcji do regulatorow Jeti lub Hacker - czesto to byly ich kopie robione przez Chinczyków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

lukas, w instrukcji do HW30A jest podana sekwencja dźwięków:

beep brake

beep-beep battery type

beep-beep-beep cutoff mode

beep-beep-beep-beep cutoff threshold

beep----- startup mode

beep-----beep timing

beep-----beep-beep set all to default

beep-----beep----- exit

W trybie programowania jeżeli się nic nie robi to ta sekwencja się powtarza i po przestawieniu jakiegoś ustawienia się nie zmienia. Jeżeli w tym regulatorze jest taka sama to możesz ustawić wg tego. Można każdą pozycję ustawić od nowa lub skasować wszystkie ustawienia.

Z drążka -- wchodząc w programowanie był w poz od siebie, chcąc zmienić ustawienie, w danej pozycji np. brake przy tym beep, należy drążek ustawić do siebie i będzie 1 dźwięk beep oznacza Off a 2 beep-beep oznacza On i jeżeli hamulec ma być włączony to po 2 dźwięku drążek ustawić od siebie i będzie krótka melodyjka zapisu.. Podobnie w pozostałych ustawieniach.

I tak:

beep beep-beep beep-beep-beep

Brake Off On ---

Battery type Li-ion/Li-poly NiMh/NiCd ---

Cutoff mode Soft-Cut Cut-Off ---

Cuttoff threshold Low Medium High

Start mode Normal Soft Suport soft

Timing Low Medium High

Na końcu drążek do siebie i przerwać zasilanie, sprawdzić działanie.

Ostatnio na fabrycznym ustawieniu, silnik przewinięty z cdr zrywał na wysokich obrotach. Dopiero po ustawieniu timingu na high było prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy nie masz gdzieś źle kabla podłączonego. Ja miałem do golda przylutowany ale jakoś się wyrwały druciki że tylko 2 trzymały i pewnie prąd nie dał rady przepływać przy większych obrotach. Wlutowałem na nowo i wszystko elegancko chodzi.

Pierwszą czynnością było przelutowanie kabli + goldów ,więc to wykluczam.

Co do programowania ,to u mnie nie jest tak fajnie ,da się tylko to :

 

Cell type (li-po)

 

Cell type(Nimh)

 

Hamulec

 

Tyle można u mnie zaprogramować ,więc to też nie przez to ,zresztą Alyan sprawdzał mi ten regulator i nie działa( pod 3s również) więc wątpię ,aby dało się z nim już coś zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ponieważ mam podobny problem ośmielam się dołączyć.

Jak zmieniam ustawienie hamulca włącz lub wyłącz nie dostrzegam różnicy w działaniu, Regiel piknie ze zmienił, ale silnik chodzi tak samo ciężko (opór magnesów). Czy oznaką tego, że hamulec jest włączony jest to, że silnik włącza się dopiero po wychyleniu drążka ponad połowę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.