Kwazio Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Tłumiki w niektórych ASP (OS też) są fabrycznie przedłużone poprzez wstawienie tulei i dłuższej śruby... Składam model, do którego ASP 52 AII pasowałby idealnie, gdybym mu wyjął tę przedłużkę z tłumika. Czy ktoś wie jak to wpłynie na osiągi/pracę silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Witam też dołączam się do pytania bo tez mam ten silnik i zawsze byłem ciekawy czy coś się zmieni jak wyciągnę tą srebrną przedłużkę czy będzie to wpływało na moc podejrzewam , że nie ale może ktoś się wypowie doświadczony pozdrawiam Darek _______________________ FRENZY 50 TZ V2 już jedzie do mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 spotkałem się kiedyś z opinią że przedłużka jest wkładana po to żeby obniżyć hałas silnika i po jej wyjęciu moc się zwiększa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Dodatkowo jest tu przegroda - tarcza z otworami blisko obwodu, wytłoczonymi na kształt budki suflera tak, aby wprawiały spaliny w ruch wirowy. Za tarczą jest już tylko wylot, więc nie wiem po co ona. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to wymuszenie spływania niespalonego oleju po ściankach dla poprawy chłodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.