arti05051971 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Zakupiłem w zeszłym roku takowy samolocik - "PIPER J-3 CUB 48S firmy The World Models w skali 1:6. Co o nim sądzicie ? Może ktoś nim wcześniej latał ? Kilka informacji o nim: - rozpiętość skrzydeł - 1800mm - powierzchnia skrzydeł - 45 dm - długość - 1200m - waga do lotu - 2500g - proponowany silnik - 0,40-0,56 2T / 0,52-0,56 4T Ja zastosowałem silnik - Super Tigre G-51 ... Pojemność: 0,51 cu in (8,3cm3) Kilka fotek ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek350 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Witaj Trochę offtopic. " Co o nim sądzicie ? " Takie pytanie powinieneś chyba zadać przed zakupem modelu :wink: A tak ogólnie to fajny model , czy kadłub jest z laminatu? Gdzie go kupiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti05051971 Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Witaj Trochę offtopic. " Co o nim sądzicie ? " Takie pytanie powinieneś chyba zadać przed zakupem modelu :wink: A tak ogólnie to fajny model , czy kadłub jest z laminatu? Gdzie go kupiłeś? Cała konstrukcja jest sklejkowo-balsowa pokryta folią. Kupiłem go tutaj... http://www.modelmotor.pl/piper-j-3-cub-48s-1-6-scale-180cm.html jest w sprzedaży i tutaj, a przynajmniej był ... http://www.ef3m.pl/1010,-b-piper-j-3-cub-48s-1-6-scale-arf-b-.html http://www.rcabc.com/product_info.php?products_id=1051 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Maska wyryta jak na 2 silniki, ... no i 2T ;(. Juz by lepiej z takim drugim pseudo cylindrem wyglądał a głowica do dołu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Maska wyryta jak na 2 silniki, ... no i 2TCo za brutal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti05051971 Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Maska wyryta jak na 2 silniki, ... no i 2T ;(. Juz by lepiej z takim drugim pseudo cylindrem wyglądał a głowica do dołu. Wszystko kwestia gustu ... :wink: mimo wszystko dzięki za krytyczne słowa ... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucimek Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Witam. Zastanawiam się jaki silnik wybrać do takowego samolotu oczywiście rozpiętość 1840mm chce kupić silnik na "lata" więc mój wybór padł na 4t (czytałem że te są trwalsze) . Najpierw miał być ASP 0.70 ale kilka groszy więcej i mam już ASP 0.80 na nastik-u piszą , że pojemność 12.8 na innej stronie 13.2 0_0 ten sam silnik , jak ze śmigłami chciałby żeby byłyby jak najniższe obroty ale czy to dobrze?? Myśle o śmigle 14x8 :roll: . Czytam gdzieś że lepiej już ASP 0.90 ale czy to nie za wielki 15cm...Jak z trwałością silników ASP i ich osiągami? Może polecacie porównywalne silniki innych firm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 co do modelu to wygląda ładnie ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 ... chce kupić silnik na "lata" więc mój wybór padł na 4t (czytałem że te są trwalsze). Najpierw miał być ASP 0.70 ale kilka groszy więcej i mam już ASP 0.80 na nastik-u piszą , że pojemność 12.8 na innej stronie 13.2 0_0 ten sam silnik , jak ze śmigłami chciałby żeby byłyby jak najniższe obroty ale czy to dobrze?? Myśle o śmigle 14x8. Czytam gdzieś że lepiej już ASP 0.90 ale czy to nie za wielki 15cm...Jak z trwałością silników ASP i ich osiągami? ...Z tych trzech pierwszego nie znam, jest natomiast .65. W każdym razie 'na lata' byłby raczej .65 i .80, ponieważ .91 jest z nich najbardziej wyżyłowany. Generalnie silniki bardzo dobre, lepszych bym nie szukał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucimek Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Czyli 0.80ASP a jak z śmigłami?? Lepiej zaduże takie średnie,mniejsze ??Latać będe powoli akrobacje jakieś podstawowe ale z możliwością rozbudowania możliwości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 I dobrze, bo .80 jest z nich w dodatku najbardziej niskoobrotowy. Pojemność to 12,8cm?. Zalecają do niego śmigło 13x6, więc 14x6 to już raczej max, a najlepiej 14x5. Rozważasz 14x8, ale ono będzie już za duże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucimek Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 na nastiku zauważyłem , że pisze 14x8 ale punkt w którym osiąga pełną moc będzie nieosiągalny z tak dużym śmigłem i potencjał silnika nie będzie w pełni wykorzystany . Myśle że 14x5 będzie dobre Kolejna sprawa to aparatura i serwa. Apke chciabym najlepszą za jak najniższą cene , zastanawiam się nad radiolink-iem 6-ścio kanałowym ale mało jeszcze o nim opinii . serwa myśle 4xHitec HS-422 i na gaz Hitec HS-311 jak pisałem wyżej model ma latać ja pełnowymiarowiec ale nie chciałbym przeżyć zaskoczenia gdy w locie np jakieś serwo się spali. Sory zaq zadawanie tylu pytań ale pipera już mam kupionego i teraz zastanawiam się nad osprzęteam bo to mój pierwszy tak duży airplan i nie chcę strzelić jakiejś kosztownej "gafy". Dzięki za wszelką pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 4xHitec HS-422 i na gaz Hitec HS-311Serwa oczywiście wystarczą, to nie akrobat. punkt w którym osiąga pełną moc będzie nieosiągalny z tak dużym śmigłem i potencjał silnika nie będzie w pełni wykorzystanyMaksymalnej mocy takiego silnika (2T) nie osiągniesz na rozsądnym śmigle, zwyczajnie osiąga ją przy zbyt dużych obrotach.mujno proszę Cię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucimek Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Chodzi oczywiście o silnik 4t (to ma być inwestycja na lata)Serwa wydaje mi się , że "ciut" na wyrost.Sora za błędy ale się musiałem śpieszyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.