Jump to content

Copterx cx450 black angel RTF


piotr322

Recommended Posts

Na początek witam jeszcze raz wszystkich.

Chciałbym się dowiedzieć na temat tego modelu http://www.ehirobo.com/shop/product_info.php?products_id=10142 czy ktoś miał już do czynienia z tym cackiem,zamówiłem go tydzień temu w następnym tygodniu powinienem go otrzymać więc zacznie się "latanie",chciałbym wiedzieć czy serwa do tego modelu można lepsze i mocniejsze dokupić? Jeżeli tak to porosze o nazwe.

No a pozatym jeżeli ktoś już jest obeznany z tym heli poprosze o jakieś opinie.

 

Pozdrawiam..

Link to comment
Share on other sites

jesli to jest 450 a jest nią ;) to wystarcza serwa hxt900 nie trzeba mocniejszych.. ja swoja 450 mialem juz kilka crashy na swoim koncie i tylko raz poszedl mi trybik.. wymiana 80 centow i dalej w przestworza

Link to comment
Share on other sites

Kolego jest kilka osób które latają tym helikiem chociażby Yoyoek z poznania który nim wywija że ho ho.

Pytanie czy chcesz tam włożyć coś porządnego za rozsądną kaskę czy ogranicza cię budżet?

Jak chcesz to ci podam średniej klasy wyposażenie do niego i wież mi będziesz bardzo zadowolony.

Co do porównania HK 450 do BA to jak trabant i mercedes :wink: choć to ta sama klasa

Link to comment
Share on other sites

Witam i dzięki za podpowiedzi.

A więc qugar_ jeśli mógłbyś to ja poprosze o ten sprzęt ulepszający. Zobacze co i jak bo naprawde niemam pojęcia gdzie go szukac. A jeżeli o kaske chodzi to myśle że jakieś pare złoty się znajdzie.

Pozdrawiam...

Link to comment
Share on other sites

serwa tarczy

serwo ogon

tyle jeżeli chodzi o zmiany zanim nauczysz się wisieć

później już sam będziesz wiedział co chcesz zmienić i na co

ja uważam że jeszcze powinieneś zmienić żyro bo na ogonie nie wolno oszczędzać co z tego że będziesz miał super serwo na ogonie skoro żyro będzie do niczego

ja bym celował w RcConcept DG 104AL lub jakiegoś spartana :)

tak za rok pewnie zapragniesz lepszego silnika i lepszego regla polecam K-forc 40A

a silnik to może jakiś Hyperion lub Scorpion ( zresztą to to samo)

na razie wymień te serwa a na pewno nie pożałujesz

Link to comment
Share on other sites

dzięki,dzięki jak już "polatam" to napewno pozmieniam to co mi nie będzie pasowało. Ale na początek serwa napewno. Dam znać jak pierwsze wrażenia za pare dni wracam z delegacji i już bedzie namnie czekać paczka.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

ja tam jestem przekonania ze jak inwestowac to w wiekszego smiglowca. co najmniej 500

 

inwestowanie tyle pieniędzy w serwa na tarcze do 450 to wg mnie nieporozumienie..

 

co do lepszego wyposarzenia to mozesz kupic:

 

pakiety 40c np

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10279

 

silnik turnigy e 500 ( wiesz juz gdzie jest w hk)

 

reglerek plush 40A lub sentry

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=3729

 

na tarczy mam te:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=662 - bez zarzutu śmigaja ;] latają juz 2 lata i tylko raz na poczatku przy kraksie wymienilem w jednym koło zębate i tak latają dalej

 

 

na ogonku mam to superszybkie serwo ;)

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4696 w klasie 500 te serwa mam rowno na tarczy ( 3 szt) jak i na ogonie, z tym ze tam mam gyro futaby a w 450 mam to gyro i dziala mi bez zarzutu, ogonek nie plywa ani nie drga. Podstawa jest dobranie wlasciwej czulosci

http://cgi.ebay.com/DETRUM-Head-Locked-Gyro-GY48V-King-2-Belt-CP-36-60-/280624477265?pt=AU_Toys_Hobbies_Radio_Controlled_Vehicles&hash=item415685b451

Link to comment
Share on other sites

ja tam jestem przekonania ze jak inwestowac to w wiekszego smiglowca. co najmniej 500

 

inwestowanie tyle pieniędzy w serwa na tarcze do 450 to wg mnie nieporozumienie..

 

 

Dlaczego uważasz że inwestowanie w 450 to zły pomysł, przecież ta klasa a zwłaszcza ten helik to świetna maszyna, ja uważam że dobre serwa i dobre gyro to podstawa.

nie wiem jak Ty ale ja latałem już na kilku zestawach gorszych i lepszych i różnice czuć, jeżeli uważasz że kretoodporność to miara jakości to się mylisz :wink:

Link to comment
Share on other sites

moze nie kretoodpornosc, ale wg mnie hxt900 są wystarczająco precyzyjne i szybkie jak do 450

 

copter x i hk to są heliki budżetowe. ja Latam samymi HK ale z tego co widziałem, jak lata copter x to powiem ze nie widze wiekszej roznicy miedzy nimi.. no poza wyglądem.. Align to to nie jest lecz jadnek latają, precyzyjnie i są dosyć stabilne..

 

co do inwestowania w 450 to myślę ze przy tych cenach w hk można spokojnie kupić dobry sprzęt za mniejszą kasę i będzie latać tak samo;] ( chodzi mi tu o serwa)

Link to comment
Share on other sites

Przyjrzyj się dokładniej BA nie rożni się tylko wyglądem ale i troszkę niektórymi rozwiązaniami, jak napęd ogona.

Co do serw to każdy robi jak uważa, jednemu wystarczy Hxt 900 inny będzie chciał MKS 95

Ja latałem na hxt 900 później na coronach 929mg ( dobre ale mało precyzyjne) przewijało się jeszcze kilka tanicz i budżetowych serw gdzie przy krecie na głowicę leciały wszystkie odrazu

i teraz założyłem inolab-y malinka ( tylko kilka lotów bez wodotrysków)

Link to comment
Share on other sites

ale mysle ze jak belt : do wiszenia i bardzo spokojnych lotow to ok.. ale nie polecam.. po wymianie serw , m. in na ogonie i gyra.. to mysle ze nadawalby sie do agresywniejszych lotow

 

z tym ze chyba nie warto by bylo w to inwestowac.. lepiej kupic cos lepszego

Link to comment
Share on other sites

Tak też myślałem - nie sądziłem, że kopia Align'a za 600zł (wyposażona (!)) będzie mu jakkolwiek dorównywała... :)

Byłem po prostu ciekaw, czy ktoś kiedyś widział tą podróbkę w powietrzu...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.