sbruski Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam, Co konstruktor miał na myśli projektując pierścień jak niżej? http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=6289 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fischer8 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Pierścień zapobiega wysunięciu się wału, przy odwrotnym montażu śmigła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 A nie odwrotnie - przy normalnym to ciągnie i by "wyciagnęło" rotor ze stojana - jak "odwrotnie" to chyba "wpycha" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 ale chyba autorowi chodzilo o to czemu ten piercien jest tak odsuniety .. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 ale chyba autorowi chodziło o to czemu ten pierścień jest tak odsunięty .. ? Błąd przy montażu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbruski Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Hej, Zdjęcie z manuala Robbe. Rozumiem, że pierścień zabezpiecza wał i powinien być dosunięty do łożyska, a tam jest założony pierścień zabezpieczający, co z nim? http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=6290 a może, jak w manualu pierścień może być daleko, bo chodzi o to, żeby nie szukać połowy silnika w trawie? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gwizdek Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Podepnę się do tematu. Chciałem zamontować silnik emax GT w konfiguracji przed wręgą i muszę przykręcić krzyżak po stronie gdzie wychodzi ośka. Jednak średnica otworu środkowego krzyżaka jest mniejsza niż średnica pierścienia zabezpieczającego zaznaczonego na zdjęciu, przez co krzyżak nie przylega do silnika. Co z tym zrobić? Zdjąć ten pierścień? Rozwiercić otwór w krzyżaku? Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Rozwierć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.