sbruski Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam, Co konstruktor miał na myśli projektując pierścień jak niżej? http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=6289
fischer8 Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Pierścień zapobiega wysunięciu się wału, przy odwrotnym montażu śmigła.
buwi777 Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 A nie odwrotnie - przy normalnym to ciągnie i by "wyciagnęło" rotor ze stojana - jak "odwrotnie" to chyba "wpycha" ...
robraf Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 ale chyba autorowi chodzilo o to czemu ten piercien jest tak odsuniety .. ?
buwi777 Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 ale chyba autorowi chodziło o to czemu ten pierścień jest tak odsunięty .. ? Błąd przy montażu ??
sbruski Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 Hej, Zdjęcie z manuala Robbe. Rozumiem, że pierścień zabezpiecza wał i powinien być dosunięty do łożyska, a tam jest założony pierścień zabezpieczający, co z nim? http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=6290 a może, jak w manualu pierścień może być daleko, bo chodzi o to, żeby nie szukać połowy silnika w trawie? :shock:
gwizdek Opublikowano 17 Marca 2011 Opublikowano 17 Marca 2011 Podepnę się do tematu. Chciałem zamontować silnik emax GT w konfiguracji przed wręgą i muszę przykręcić krzyżak po stronie gdzie wychodzi ośka. Jednak średnica otworu środkowego krzyżaka jest mniejsza niż średnica pierścienia zabezpieczającego zaznaczonego na zdjęciu, przez co krzyżak nie przylega do silnika. Co z tym zrobić? Zdjąć ten pierścień? Rozwiercić otwór w krzyżaku? Uploaded with ImageShack.us
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.