Skocz do zawartości

HK 450


student87

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W modelach latających z napedem elektrycznym nie stosuje się klasycznych wyłączników w torze prądowym obwodu zasilania silnika. Rozwiazaniem stosowanym niekiedy jest zwora prądowa wykonana np. w postaci odcinka przewodu i złączek typu gold. Wszystko przez wagę odpowiednio dużego (o dużej obciążalności prądowej) wyłącznika. Odmiennym zagadnieniem są niektóre regulatory posiadające wyłącznik, ale jest to element dodatkowo umożliwiający wyłączenie regulatora; po locie i tak trzeba rozłączyć złącze pakietu. Można to przez analogię porównać do telewizora wyłączonego pilotem (bedącego w stanie czuwania i pobierającego niewielki prąd z sieci, ale zawsze) i wyłączonego poprzez wyciagnięcie wtyczki z sieci.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.