GUMIŚ Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 W modelach latających z napedem elektrycznym nie stosuje się klasycznych wyłączników w torze prądowym obwodu zasilania silnika. Rozwiazaniem stosowanym niekiedy jest zwora prądowa wykonana np. w postaci odcinka przewodu i złączek typu gold. Wszystko przez wagę odpowiednio dużego (o dużej obciążalności prądowej) wyłącznika. Odmiennym zagadnieniem są niektóre regulatory posiadające wyłącznik, ale jest to element dodatkowo umożliwiający wyłączenie regulatora; po locie i tak trzeba rozłączyć złącze pakietu. Można to przez analogię porównać do telewizora wyłączonego pilotem (bedącego w stanie czuwania i pobierającego niewielki prąd z sieci, ale zawsze) i wyłączonego poprzez wyciagnięcie wtyczki z sieci.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.