leszek_c Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Witam wszystkich Zalozylem alarm falcon... bla bla. I nie moge rozwiazac problemu z podlaczeniem kierunkowskazów by sygnalizowal mi uzbrajanie, rozbrajanie i podczas aktywacji alarmu. http://www.in-car-stuff.com/shop/falcon-predator-alarm-system-p-28.html Tutaj instrukcja instalacji: http://support.in-car-stuff.com/files/VMOD63%20-%20Falcon%20Predator%20XL3%20Installers%20Manual.pdf Alarm ma jedno wyjście na kierunkowskazy rozdzielone na 2 wyjscia z diodami w kablach. Czytałem, że w corsie C nie będzie działać jak się podepnę pod manetkę kierunków, które jak sprawdzałem są sterowane minusem. Próbowałem podpiąć się pod awaryjne (niebieski przewód) niestety bez rezultatu. Brak sygnału. Zauważyłem jedynie, że kiedy odepnę alarm od masy, wtedy idzie sygnał do awaryjnych i się włączają. Jeśli się zerknie na diagram na stronie 9, pin w2.2 jest do awaryjnych/kierunków a pin w2-1 jest jako masa lub plus w zależności co jest podane na pin kierunku. I tu tego nie rozumiem, bo wpinając sie multimetrem pod te piny nie mam żadnego zasilania? O co tu biega. Znalazlem instrukcje do corsy B, ale w Corsie C juz jest inaczej. Sam alarm juz dziala, zostalo mi podlaczenie maski, bagaznika i drzwi by sie uruchomil po otwarciu. Czujnik wstrzasu dziala bez zarzutu jak i po przekreceniu stacyjki bez uprzedniego rozbrojenia pilotem. nie stosowalem go jako immobilajzer bo mam fabryczny. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj. Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Witam, sygnał z kierunkowskazów musisz złapac ze skrzyneczki modułów .Jest na podszybiu od strony kierowcy, ale przewodywchodżą stamtąd do kabiny. Inaczej można tez poszukac sygnału w wiązce idącej po lewym progu. kolory przewodów to czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem. Są Corsy C z separacją kierunkowskazów tzn. jak podepniesz sie w progu to bedzie działał tylko tył. W takim przypadku nie pozostaje Ci nic tylko poszukac przewodów w w/w skrzynce i tam sie podłaczyc. W tej skrzynce masz tez wszelkie sygnaly otwarcia czujników drzwiowych i sterowanie centralzamkiem, oraz cienki czarny ktory po odcieciu unieruchamia auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek_c Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Witam, sygnał z kierunkowskazów musisz złapac ze skrzyneczki modułów .Jest na podszybiu od strony kierowcy, ale przewodywchodżą stamtąd do kabiny. Inaczej można tez poszukac sygnału w wiązce idącej po lewym progu. kolory przewodów to czarny z zielonym paskiem i czarny z białym paskiem. Są Corsy C z separacją kierunkowskazów tzn. jak podepniesz sie w progu to bedzie działał tylko tył. W takim przypadku nie pozostaje Ci nic tylko poszukac przewodów w w/w skrzynce i tam sie podłaczyc. W tej skrzynce masz tez wszelkie sygnaly otwarcia czujników drzwiowych i sterowanie centralzamkiem, oraz cienki czarny ktory po odcieciu unieruchamia auto Dzieki wielkie, kierownice mam po prawej stronie, ale wszystkie wiazki i tak ida przy lewym slupku (juz rozbieralem). A jaki sygnal powinna nadawac centralka alarmowa, bo jest ciagly i impulsowy. Jutro sie z tym bede bawil, wiec dam znac co i jak. Dziekuje Dj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj. Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 bo jest ciagly i impulsowy Powinien być impulsowy, ale zalezy jak producent (alarmu) to ustawił np. na włącz - długi impuls na kierunki - wtedy jest ciągły, na wyłącz - dwa impulsy -wtedy błyska, wywołanie pamieci zadziałania alarmu - trzy błyski, itd. Musisz doczytac instrukcje. W corsie nic nie znajdziesz pod stacyjką i kierunkowskazami. Tam są impulsy nisko prądowe, w nowszych modelach nawet CAN, wiec podłaczenie tam alarmu może spowodowac uszkodzenie centrali sterującej. Powinieneś także przy tego typu sprawach zaopatrzyc sie w póbnik napięcia diodowy nie żarówkowy bo np sprawdzając przypadkowo jaki potencjal masz na danym kablu przypadkowo wyzwolisz pironapinacz pasa bezpieczenstwa, kurtyne, lub inne nieszczescie...Znam takie przypadki. Multimetr nie wszystko Ci pokaze. W tego typu pracach trzeba naprawde TRZEŻWO MYSLEC, pół biedy jak w swoim aucie coś sknocisz, gorzej w aucie klienta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 jak się będzie trzymał z dala od kabli w żółtych peszelkach i rurkach to raczej nie powinien nic odpalić inna sprawa że wiele can-owych aut gryzie się z alarmami jeśli w tym samym(+-) czasie odpalić kierunki z pilota alarmu i otwierać auto z transpondera zbliżeniowego . Fiksuje pomiar prądu żarówek i wyskakuje kontrolka uszkodzonych żarówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.