krzys-92 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 witam serdecznie wszystkich modelarzy kupiłem kiedyś na allegro samolot do skończenia :wink: ale jest mały problem skrzydło jest bardzo kruche jest . Gdzie moge znaleźć plany budowy skrzydła skrzydło było pokryte takim papierem prosze mi powiedzieć czy opłaca sie to robic ja planuje do tego modelu włozyc silnik o.s 10 albo 15 la prosze o pomoc jestem początkującym modelarzem tak ze proszę grzecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Wróżce forumowej popsuła się kryształowa kula i czekamy na naprawę gwarancyjną. Czy w związku z tą tragiczną okolicznością przyrody, możesz podzielić się tymi super tajnymi informacjami jak: - co to za model? - Jakiej konstrukcji? - Pokazać kilka fotek? - Wyjaśnić o co chodzi z tymi "kruchymi" skrzydłami? Na razie wiemy tyle, że kupiłeś coś na Allegro, co sprzedawca określił mianem "modelu". Na Alledrogo sprzedają wszystko - od psiej kupy, po rakiety kosmiczne. Tak zatem rozpiętość domysłów "co kupiłeś" jest raczej duża. Może to jest Wicherek - a może nie jest. Nie umiemy tego stwierdzić, tym bardziej że Wicherek ma dość klasyczną konstrukcję i są setki bardzo podobnych. Kryształową kulę obiecali naprawić tydzień przed Euro 2012... Albo poczekaj do tego czasu, albo ujawnij trochę szczegółów dla komisji śledczej. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Lol, ty to na serio napisałeś czy tak dla jaj ? Uśmiałem się nieźle :rotfl: (to do Krzysia oczywiście) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...