Skocz do zawartości

Sprzęt na początek


mindryl

Rekomendowane odpowiedzi

Tematów tego typu troche poczytałem, ale mimo wszystko wole się zapytać jaki model możecie mi polecić z rc helikopterów. Jestem zupełnie początkujący i chciałbym czegoś do latania głównie na zewnątrz - mieszkanie mam za małe i nie chciałbym też czegoś uszkodzić.

Nie będę podawał żadych pułapów cenowych, żeby nie wprowadzać ograniczeń - chciałbym sobie sprawić jakiś model w rozsądnej cenie, nauczyc się latać i czasem od święta dla rozrywki sobie nim polatać(ew gdybym się już dobrze nauczył to dla ciekawości zainstalował jakąś spy cam). Z tego co zorientowałem się najbardziej polecana jaest lama V3, nawet widziałem taką ofertę:

http://www.raidentech.com/newcothv24rc.html

 

Czyli wynikało by że możliwe jest zainstalowanie do niej jakiejś małej kamerki. Nie wiem co prawda czy będzie wymagać jakiegoś wyważania itp. No i czy lama V3 nie jest dedykowana do latania wewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze Big Lama. 2x większa i dedykowana właśnie do lotów na zewnątrz.

 

http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p4282,big-lama-2-4-ghz-czerwona-e-sky

 

Ewentualnie coś droższego i trudniejszego do opanowania:

 

http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p2863,t-rex-250-combo-kx019001ta-helikopter-elektryczny-align-rc

 

Jako początkującemu, coaxial - jak Lama, będzie przyjaźniejszy w obsłudze, ale po jego opanowaniu nie poszalejesz nim za bardzo, bo to maszyny stosunkowo stabilne i nie przeznaczone do lotów akrobacyjnych czy dzikich harców.

 

Śmigłowiec klasyczny będzie sporo trudniejszy do opanowania, naprawy będą droższe i częstsze, ale po jego opanowaniu (co wbrew pozorom jest trudne i może zająć nawet miesiące treningu do stopnia podstawowego), będzie o wiele ciekawszy w użytkowaniu.

 

Większość małych modeli dla początkujących (właściwie wszystkie) nie lubi wiatru i lotów na zewnątrz i lotów z dodatkowym bagażem.