k0k0z Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Jednej rzeczy nie rozumiem a nie chce czegos spiac nieodpowiednio. Rozumiem ze silnik spinam z regulatorem a regulator podpinam bezposrednio do pakietu. Jak juz mam tak spieta paczke to wtyk regulatora idzie w odpowiedni kanal. I teraz pytanie. W odbiorniku 6ch HK jest 6 kanalow + kanal oznaczony BAT (battery rozumiem). Na chlopski rozum powieniem podlaczyc regulator do odpowiedniego kanalu. I tu 2 pytania: 1. Jesli regulator mam wpiac w CH1 (gaz) to po co na odbiorniku jest wtyk BAT? 2. Skoro bateria jest podpieta do regla to skad bierze sie zasilanie serw na innych kanalach CH2-CH6 (poprzez odbiornik?) Wiem ze pytania pewno banalne ale orlem z elektroniki nie jestem
KrzysiekB. Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Regulator podpinasz do kanału 3! (czarnym kablem na zewnątrz) Pytanie 2: Tak przez odbiornik. Przez każdy kanał możesz podać prąd, ale jeśli pakiet podłączasz do regulatora to ten i tak musi być w kanale 3.
false Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Regulator podpinasz do kanału 3!!Niekoniecznie, różne firmy mają różne standardy, akurat ten jest najpopularniejszy. Trzeba po prostu popatrzec w instrukcji nadajnika który kanał odpowiada za gaz. 1. Jesli regulator mam wpiac w CH1 (gaz) to po co na odbiorniku jest wtyk BAT? 2. Skoro bateria jest podpieta do regla to skad bierze sie zasilanie serw na innych kanalach CH2-CH6 (poprzez odbiornik?) 1. Np. w szybowcu zasilanie idzie bezpośrednio do odbiornika, bo regulatora tam nie ma. 2. Wszystkie ścieżki + i - w odbiorniku są ze sobą połączone
k0k0z Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Opublikowano 2 Maja 2011 Dzieki za podpowiedz, moze sie akurat tak zlozylo ale widze ze odpowiada podkarpackie niebo Co do kanalu to tak wiem ze do CH3, u mnie tez tak jest w pierwszym poscie to tak bardziej przykladowo sie ta jedynka wbila. Jeszcze jedno pytanie, czytalem ze kolejnosc polaczen silnik-regulator nie ma znaczenia. Rozumiem ze zaleznie od kolejnosci podlaczenia silnik bedzie sie krecil w lewo lub prawo ale nic mu sie nie stanie podczas eksperymentow?
Gość Anonymous Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Jeszcze jedno pytanie, czytalem ze kolejnosc polaczen silnik-regulator nie ma znaczenia. Rozumiem ze zaleznie od kolejnosci podlaczenia silnik bedzie sie krecil w lewo lub prawo ale nic mu sie nie stanie podczas eksperymentow? Nic się nie stanie.
KrzysiekB. Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Niekoniecznie Ale tutaj koniecznie. Kolega wspomniał o odbiorniku HK 6CH, więc odpisałem tak jak ma tam być
Rekomendowane odpowiedzi