Jump to content

Spinanie Elektroniki


k0k0z

Recommended Posts

Jednej rzeczy nie rozumiem a nie chce czegos spiac nieodpowiednio.

 

Rozumiem ze silnik spinam z regulatorem a regulator podpinam bezposrednio do pakietu. Jak juz mam tak spieta paczke to wtyk regulatora idzie w odpowiedni kanal. I teraz pytanie.

 

W odbiorniku 6ch HK jest 6 kanalow + kanal oznaczony BAT (battery rozumiem).

 

Na chlopski rozum powieniem podlaczyc regulator do odpowiedniego kanalu. I tu 2 pytania:

 

1. Jesli regulator mam wpiac w CH1 (gaz) to po co na odbiorniku jest wtyk BAT?

2. Skoro bateria jest podpieta do regla to skad bierze sie zasilanie serw na innych kanalach CH2-CH6 (poprzez odbiornik?)

 

Wiem ze pytania pewno banalne ale orlem z elektroniki nie jestem :P

Link to comment
Share on other sites

Regulator podpinasz do kanału 3! (czarnym kablem na zewnątrz)

 

Pytanie 2: Tak przez odbiornik. Przez każdy kanał możesz podać prąd, ale jeśli pakiet podłączasz do regulatora to ten i tak musi być w kanale 3.

Link to comment
Share on other sites

Regulator podpinasz do kanału 3!!

Niekoniecznie, różne firmy mają różne standardy, akurat ten jest najpopularniejszy. Trzeba po prostu popatrzec w instrukcji nadajnika który kanał odpowiada za gaz.

 

1. Jesli regulator mam wpiac w CH1 (gaz) to po co na odbiorniku jest wtyk BAT?

2. Skoro bateria jest podpieta do regla to skad bierze sie zasilanie serw na innych kanalach CH2-CH6 (poprzez odbiornik?)

 

1. Np. w szybowcu zasilanie idzie bezpośrednio do odbiornika, bo regulatora tam nie ma.

2. Wszystkie ścieżki + i - w odbiorniku są ze sobą połączone

Link to comment
Share on other sites

Dzieki za podpowiedz, moze sie akurat tak zlozylo ale widze ze odpowiada podkarpackie niebo :D

 

Co do kanalu to tak wiem ze do CH3, u mnie tez tak jest :) w pierwszym poscie to tak bardziej przykladowo sie ta jedynka wbila.

 

Jeszcze jedno pytanie, czytalem ze kolejnosc polaczen silnik-regulator nie ma znaczenia. Rozumiem ze zaleznie od kolejnosci podlaczenia silnik bedzie sie krecil w lewo lub prawo ale nic mu sie nie stanie podczas eksperymentow?

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Jeszcze jedno pytanie, czytalem ze kolejnosc polaczen silnik-regulator nie ma znaczenia. Rozumiem ze zaleznie od kolejnosci podlaczenia silnik bedzie sie krecil w lewo lub prawo ale nic mu sie nie stanie podczas eksperymentow?

Nic się nie stanie.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.