k0k0z Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Jednej rzeczy nie rozumiem a nie chce czegos spiac nieodpowiednio. Rozumiem ze silnik spinam z regulatorem a regulator podpinam bezposrednio do pakietu. Jak juz mam tak spieta paczke to wtyk regulatora idzie w odpowiedni kanal. I teraz pytanie. W odbiorniku 6ch HK jest 6 kanalow + kanal oznaczony BAT (battery rozumiem). Na chlopski rozum powieniem podlaczyc regulator do odpowiedniego kanalu. I tu 2 pytania: 1. Jesli regulator mam wpiac w CH1 (gaz) to po co na odbiorniku jest wtyk BAT? 2. Skoro bateria jest podpieta do regla to skad bierze sie zasilanie serw na innych kanalach CH2-CH6 (poprzez odbiornik?) Wiem ze pytania pewno banalne ale orlem z elektroniki nie jestem Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrzysiekB. Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Regulator podpinasz do kanału 3! (czarnym kablem na zewnątrz) Pytanie 2: Tak przez odbiornik. Przez każdy kanał możesz podać prąd, ale jeśli pakiet podłączasz do regulatora to ten i tak musi być w kanale 3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
false Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Regulator podpinasz do kanału 3!!Niekoniecznie, różne firmy mają różne standardy, akurat ten jest najpopularniejszy. Trzeba po prostu popatrzec w instrukcji nadajnika który kanał odpowiada za gaz. 1. Jesli regulator mam wpiac w CH1 (gaz) to po co na odbiorniku jest wtyk BAT? 2. Skoro bateria jest podpieta do regla to skad bierze sie zasilanie serw na innych kanalach CH2-CH6 (poprzez odbiornik?) 1. Np. w szybowcu zasilanie idzie bezpośrednio do odbiornika, bo regulatora tam nie ma. 2. Wszystkie ścieżki + i - w odbiorniku są ze sobą połączone Link to comment Share on other sites More sharing options...
k0k0z Posted May 2, 2011 Author Share Posted May 2, 2011 Dzieki za podpowiedz, moze sie akurat tak zlozylo ale widze ze odpowiada podkarpackie niebo Co do kanalu to tak wiem ze do CH3, u mnie tez tak jest w pierwszym poscie to tak bardziej przykladowo sie ta jedynka wbila. Jeszcze jedno pytanie, czytalem ze kolejnosc polaczen silnik-regulator nie ma znaczenia. Rozumiem ze zaleznie od kolejnosci podlaczenia silnik bedzie sie krecil w lewo lub prawo ale nic mu sie nie stanie podczas eksperymentow? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Jeszcze jedno pytanie, czytalem ze kolejnosc polaczen silnik-regulator nie ma znaczenia. Rozumiem ze zaleznie od kolejnosci podlaczenia silnik bedzie sie krecil w lewo lub prawo ale nic mu sie nie stanie podczas eksperymentow? Nic się nie stanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrzysiekB. Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Niekoniecznie Ale tutaj koniecznie. Kolega wspomniał o odbiorniku HK 6CH, więc odpisałem tak jak ma tam być Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts