Jump to content

HK-450 Turnigy 9X dziwna sprawa


eptita

Recommended Posts

Witam, problem polega na tym że po zbindowaniu nowego odbiornika CR8D Corony do apki wychylam drążek Przepustnicy do przodu serwa się unoszą, silnik przyspiesza i Katy łopat także się zmieniają i zaczyna się zawis. Czyli po staremu ale kiedy próbuje wykonać krótki lot poziomy do przodu śmigłowiec leci do tyłu i analogicznie na boki. Kiedy zmieniłem typ tarczy na 120stopni nic sienie zmieniło, zmieniłem reverse throttle i nic, zmieniłem reverse alienor, eleveator i pich wtedy jest OK, ale gaz działa odwrotnie dodaje go ujmując czyli do dołu.

dziwna sprawa proszę o spostrzeżenia.

Pozdrawiam Piotr.

P.S starego odbiornika już nie mam. dla sprawdzenia.

Link to comment
Share on other sites

Cześć, mam na imię Piotrek nie Pan, pany to są na Żuławach. Pozamieniałem wtyczki od serw, ale bałem się oderwać od ziemi. :shock:

Może rodzaj tarczy źle wybrałem w menu apki, odhaczyłem tą 120stopni z symetrycznym snapem z tyłu?. nigdzie nie mogę znaleźć w menu rewersów poszczególnych snapow tarczy tak ze by nie miały wpływu na pracę przepustnicy.

Bo na razie jest tak jeśli przepustnica jest OK, to śmigłowiec lata do tyłu, kiedy trzymał drążek do przodu, a ze skręcaniem to samo.

To kiedy kierunki są dobrze to przepustnica jest na opak. :cry:

A może dźwignie serw do snapów puściłem. nie po tej stronie, ale nie wszystkich bym nie pozamieniał.

Link to comment
Share on other sites

tak, tarcza 120stopni, tez smigam hk( 2 hk-500 i 450 i jeden copterx cx 250 se) ale na aparaturze mx-12 Jr-a

grunt to to zeby podpiac kabel serwa od pochylenia do kanaly u was chyba 2 ( wysokosc) i lewe serwo przechylenia pod kanal drugi od miksowania ( u mnie jst to kanal 6) a prawe do kanalu lotek ( u mnie jest to 2, u Ciebie Piotrze zapewne 1)

 

tak powinno byc podpiete.. i wtedy mozna manipulowac reversami i mikserami jak juz ;)

a co do reversow , to nie ma tak ze bedą sie rewersowac poszczegolne kanaly.. trzeba poprostu probowac roznych kombinacji

Link to comment
Share on other sites

No słuchaj uratowałeś mnie, już szukałem na HK nowego odbiornika, a twoje trafne sugestie i rady bardzo mi pomogły. W wyrazach szczerej wdzięczności klikam "POMÓGŁ".

Dziękuje jeszcze raz Piotrek.

Link to comment
Share on other sites

Witaj, jakby coś to pytam, dotarło do mnie jak wieczorkiem siadłem do helika. wcześniej było tak, że śmigłowiec odrywał się od ziemi w miej więcej na 3/4 przesuniętej przepustnicy. Teraz jest prawie na skrajnym położeniu i helik dopiero zaczyna zajączkować na płozach, a odrywa się na full przepustnicy. Element głowicy który porusza łopatami wychyla się na maksa w dół i w górę. Czy kąty łopat są do ustawienia?. Fakt w styczniu zmieniona była głowica i wyregulowana przyrządem ale nie kątomierzem.

Link to comment
Share on other sites

helik ma sie odrywac od okolo 55-60% wysuniecia drazka

 

Musisz tak ustawic dlugosci popychaczy i krzywa zeby w srodkowym polozeniu drazka (50%) kąty łopat byly rowne 0

a w max okolo 10-11stopni

 

potem mozna to sobie ograniczyc ale wyjsciowo to krzywa skoku i krzywa gazu w trybie normal powinny sie mniej wiecej pokrywac.. i isc liniowo

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.