scroller Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Pozwoliłem sobie założyć wątek na temat mojego najnowszego nabytku - szybowca Easy Fly 330 Z racji tego, że to mój pierwszy szybowiec w życiu (już nie mogę się doczekać pierwszego lotu), wybaczcie jeśli będę zadawał "tendencyjne" pytania i odkrywał Amerykę Model kupiłem w sklepie ModeleMax szybowiec R-Plane Easy Fly w wersji ARF. Brakuje tylko lipola i odbiornika. Mam problem z dobraniem lipola. Nie wiem jakie napięcie - 2S, czy 3S i jaką pojemność dobrać. Niestety w instrukcji na temat parametrów regulatora ani lipola nic nie ma, a sprzedawca nie był w stanie mi pomóc. W związku z tym pierwsze pytanie: Czy ktoś orientuje się jak sprawdzić parametry pracy regulatora (regulator nie jest opisany - nie ma żadnej naklejki z parametrami), ewentualnie czy ma taki szybowiec i może mi podpowiedzieć w tej sprawie?
Góra Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Witam, Lepiej będzie z 3s (lepsze wznoszenie, więcej szybowania) wiele o wyborze akumulatora można poczytać w komentarzach i opisie modelu na stronie sklepu Hobbycity
moriq Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Jeżeli ufać stronie modele.sklep.pl to "Zamienny pakiet o napięciu 11,1V i pojemności 1800mAh do modelu szybowca Easy Fly firmy R-Planes ." będzie to całkiem słuszny pakiet
BIZON Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Ja posiadam Easy Fly firmy ST MODEL i używam pakietu ZIPPY Flightmax 1800mAh 3S1P 20C - z tym pakietem model jest idealnie wyważony. Pozdrawiam
Grzegorz Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Najlepiej sprawdź organoleptycznie - u mnie fabryczny regulator obsługiwał wyłącznie pakiety 3S.
scroller Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Opublikowano 19 Maja 2011 Co do pakietu: Kupiłem Turnigy 1300mAh 3S 20C. Pięknie się mieści w środeczku i bez problemu uruchomiła mi się cała elektronika. Dziękuję Wam za porady - bardzo się przydały Co do samego szybowca: Wczoraj odbył się pierwszy lot dziewiczy Muszę przyznać, że frajda niesamowita, a i dumny jestem z siebie, bo udało mi się samemu poskładać szybowiec oraz poprawnie ustawić parametry w nadajniku. Jedyne co musiałem skorygować to rewers na sterze kierunku. Ale to jeszcze na ziemi. Potem pierwsze wypuszczenie z ręki. Uuuu! Puls to chyba ze 120 miałem i ręce mi się trzęsły, ale wszystko poszło gładko. Silnik na 75% i w górę! W zasadzie nawet nie musiałem trymować, bo ustawienia "na oko" okazały się jak najbardziej prawidłowe Lądowanie gładko i przyjemnie, a najbardziej się go obawiałem. Szkoda tylko, że mam na razie jeden pakiet. Muszę szybko dokupić jeszcze ze dwa
KrzysiekB. Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 No i czekamy na jakiś film z oblotów tego modelu (przynajmniej ja:P )
scroller Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Opublikowano 20 Maja 2011 No i czekamy na jakiś film z oblotów tego modelu (przynajmniej ja:P ) Dziś, jak pogoda dopisze, poproszę kogoś o filmowanie Mam ten klopot, że przeważnie latam sam Muszę sobie przykręcić kamerę do czapki Po wczorajszym lataniu przy sporym wiaterku odkręciły mi się wszystkie śruby od mocowania silnika. Przykręciłem je ponownie dodając trochę kleju. Mam nadzieję, że będzie trzymać Mam problem z mocowaniem od jednego skrzydła. Wchodziło dosyć ciasno w gniazdo, a po lataniu okazało się, że nie mogę go zdemontować. Musiałem użyć sporej siły w wyniku czego w gnieździe kadłuba pozostał trzpień, który powinien pozostać w rurce usztywniającej skrzydło. Udało mi się go wybić śrubokrętem, ale nie wiem jak go z powrotem zamocować w skrzydle - jest luz. Co poradzicie? A tu film z mojego trzeciego lotu Bez zoomu, bo nagrywane z telefonu http-~~-//youtu.be/9IYVoShZBzY?hd=1 Koledzy z klubu podpowiedzieli mi wiele cennych rzeczy na temat modyfikacji szybowca. Dostałem też porady dotyczące sterowania szybowcem
Rekomendowane odpowiedzi