madrian Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 W czasie weekendowych lotów, Delta zostawiła za sobą smużkę dymu. Niestety oględziny modelu i pomiary czego się dało, nie przyniosły rezultatów. Podejrzany główny to regulator, ale rozebranie go nie przyniosło nic ciekawego. Tranzystorki nie śmierdzą i wyglądają na całe. Silnik ma przejście przez wszystkie uzwojenia i nie wykazuje zwarć zwojowych. Sterowanie działa. Wklejam mały filmik z testów. Tak się zachowywał silnik w domu. Moim zdaniem to jednak regulator, zwłaszcza iż już jeden taki sam straciłem w tym samym modelu (co jest o tyle dziwne, że powinien mieć parę solidnych amper zapasu). Zgodzicie się z moją diagnozą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi