Skocz do zawartości

promocja w McDonald's


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio byłem w McDonald's i podczas konsumpcji jedzenia i odklejeniu kuponów promocyjnych Monopoly przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Mianowicie promocja polega na tym żeby zebrać komplet takich samych kuponów które wymienia się na nagrody rzeczowe (bardzo atrakcyjne).

Ja miałem takie kupony: Pekin M117 (żółty), Toronto M106 (różowy), Sydney M114 (czerwony)

 

Chciałbym zebrać komplet kuponów różowych, które można wymienić na iPada (czerwone na Suzuki Swift, żółte na talon na paliwo o wartości 6000zł) oraz inne nagrody które są wyszczególnione tutaj: http://www.mcdonalds.pl/monopoly/M307927_Serweta.pdf

Brakuje mi różowego kuponu o numerze M107 i M108. Na wymianę mam te kupony na paliwo i samochód.

 

Tak sobie pomyślałem że można by się powymieniać takimi kuponami to łatwiej będzie wygrać. Mogę się mylić ale chciałbym znać Wasze zdanie na temat tej promocji i ogólnie pomysłu. Raczej trzymam się z dala od takich bajerów ale to mnie zaciekawiło.

 

Więcej info: http://www.mcdonalds.pl/monopoly/

Opublikowano

Nie wiem jaka była mgła ale takie konkursy "budowałem" właśnie dla takich jak Ty kolego.

Łykaja jak pelikany wizję głównej nagrody która trafia tam gdzie powinna (tam gdzie sponsor sobie tego życzy)

Oczywiście, możesz uważać, ze jest inaczej i bardzo dobrze - trzeba dawać zarabiać, tworzycmiejsca pracy a to buduje popyt a nie ustawy ;)

Opublikowano

Nie wiem jaka była mgła ale takie konkursy "budowałem" właśnie dla takich jak Ty kolego.

Łykaja jak pelikany wizję głównej nagrody która trafia tam gdzie powinna (tam gdzie sponsor sobie tego życzy)

Oczywiście, możesz uważać, ze jest inaczej i bardzo dobrze - trzeba dawać zarabiać, tworzycmiejsca pracy a to buduje popyt a nie ustawy ;)

Nie sądzę, że dla takich jak ja bo wówczas by zbankrutowali. Nie bawię się w żadne loterie ani konkursiki.

Opublikowano

Oj, tu sie grubo mylisz ale to temat na odrebną dyskusję.

Nie chodzi o udział w takich akcjach promocyjnych ale o to abyś kupował produkt - upraszczając aby nie wchodzić w bełkot marketingowy.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.