Vertigooo Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Witam! Od pewnego czasu mam problem z dx6 konkretnie powiem co robię po kolei nie jestem laikiem i to nie moja pierwsza aparatura ale nie mam już pomysłów. 1 Włączam aparaturę. (Bateria pełna model wybrany) 2 Kładę pilota około pół metra od modelu. 3 Podpinam zasilanie i tu się zaczyna.... nie zawsze ale czasem jest tak że model mi pika i pika w nieskończoność tak jak by nie wykrywał nadajnika. 4 Co zorbiłem: -Zbindowałem jeszcze raz. -Kombinowałem w różnych kolejnościach najpierw odbiornik potem nadajnik albo w tym samym momencie - Różne odległości aparatury od modelu oraz w różne strony odchylałem antenę. Przykładowo teraz w domu odpaliłem nadajnik> zasilanie modelu > pik pik serwa zaczynają reagować pik pik zaskakuje silnik wszystko jest ok i mogę latać. Niestety dziś rano miałem taki układ: odpaliłem nadajnik> zasilanie modelu pik pik pik..... w nieskończoność zero reakcji. Chciałbym dodać że mojemu dx'sowi ufam w 100% zero zakłóceń itp itd. A jeszcze model którym obecnie latam to prosty slowstick 4 kanały żadnych mikserów dual rate expo i takich choć to pewnie i tak nie miało by znaczenia Z góry dzięki za pomoc :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nebeb Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Ale co pika silnik, regulator czy co ?? Ja tak miałem w turnigy 9x, miałem ustawione Mode 1 zamiast 2 i silnik cały czas pikał bo podłączałem pakiet jak w nadajniku drążek źle ustawionej przepustnicy był w pozycji wyjściowej bo miałem źle ustawione mode. Link to comment Share on other sites More sharing options...