Skocz do zawartości

Problem z dx6


Vertigooo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od pewnego czasu mam problem z dx6 konkretnie powiem co robię po kolei nie jestem laikiem i to nie moja pierwsza aparatura ale nie mam już pomysłów.

1 Włączam aparaturę. (Bateria pełna model wybrany)

2 Kładę pilota około pół metra od modelu.

3 Podpinam zasilanie i tu się zaczyna.... nie zawsze ale czasem jest tak że model mi pika i pika w nieskończoność tak jak by nie wykrywał nadajnika.

4 Co zorbiłem:

-Zbindowałem jeszcze raz.

-Kombinowałem w różnych kolejnościach najpierw odbiornik potem nadajnik albo w tym samym momencie

- Różne odległości aparatury od modelu oraz w różne strony odchylałem antenę.

 

Przykładowo teraz w domu odpaliłem nadajnik> zasilanie modelu > pik pik serwa zaczynają reagować pik pik zaskakuje silnik wszystko jest ok i mogę latać. Niestety dziś rano miałem taki układ: odpaliłem nadajnik> zasilanie modelu pik pik pik..... w nieskończoność zero reakcji.

 

Chciałbym dodać że mojemu dx'sowi ufam w 100% zero zakłóceń itp itd. A jeszcze model którym obecnie latam to prosty slowstick 4 kanały żadnych mikserów dual rate expo i takich choć to pewnie i tak nie miało by znaczenia

 

Z góry dzięki za pomoc :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co pika silnik, regulator czy co ?? Ja tak miałem w turnigy 9x, miałem ustawione Mode 1 zamiast 2 i silnik cały czas pikał bo podłączałem pakiet jak w nadajniku drążek źle ustawionej przepustnicy był w pozycji wyjściowej bo miałem źle ustawione mode.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem ja latam na tej aparaturze i mode wszystko jest ok tylko czasami tak się zdarza pika, pika oczywiście regulator za pomocą silnika znaczy uruchamia na ułamek sekundy silnik a ten przekręca się o jakieś 5 stopni i wywołuje takie piknięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników