Skocz do zawartości

sciagniecie mr2- niemcy


robraf

Rekomendowane odpowiedzi

orientuje sie ktos jakie sa oplaty i ile trzebaby szykowac pieniedzy zeby sciagnac taki samochod i zarejestrowac w kraju?

 

przymierzam sie do tego

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=146881802&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=22&maxPrice=3001&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=1

 

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=146364407&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=22&maxPrice=3001&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&tabNumber=1

 

 

 

to są moje 2 typy

 

ten drugi sądzac po zdjeciach wyglada na zadbany ( lakier) i podoba mi sie czarny

 

nie chce 2.2 tylko 2.0 .. niestety nie produkuja 1.8... w tych rocznikach

 

 

to jak? ile wyniosly by oplaty celne itp plus rejestracja i jakies najprostsze ubezpieczenie licząc ze wzielibysmy na spolke z tatem ( 60% znizki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

poczytaj jak to jest z opłatami ja kupowałem 3 lata teemu z belgii moje auto i z tego co pamiętam przy silnikach powyżej 2l była duże opłaty, ale i tak musisz trochę wydać kasy na biurokracje. sam zakup to pestka jedziesz i kupujesz. Podstawa to karta pojazdu którą musisz przetłumaczyć na polski a moż eto zrobić tylko tłumacz przysięgły (kasują od strony). Zrobić 1 badanie techniczne i opłacić celny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200 KM to za duzo jak dla mnie jak narazie

 

172Km to juz za duzo;)

 

140-156 wystarczy ;)

Mocy nigdy za dużo, kwestia jej prawidłowego wykorzystania (nie do palenia gum i jeżdżenia po 300km/h) . Zdarzają się sytuacje na drodze gdzie trzeba nagle przyspieszyć a jak nie ma czym to jest lipa. W aucie mam 125KM ale nie jest to jakaś szałowa moc jak na passata

B5- to masywna kupa złomu. Pamiętam jak miałem Poloneza, jadąc do Katowic planowałem wszystkie wyprzedzania dwa dni wcześniej :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko trzeba jeszcze pamiętać, że 140km w aucie ważącym niecałą tonę odczuwa się raczej trochę inaczej niż ta sama moc np. w Passacie kombi który waży 1400kg (oczywiście mówię o masie własnej) A Passat z silnikiem 1,8 ma max. masę prawie 2 tony, a ta Toyota 1,2t wiec jest różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem nie leży w przeliczaniu KM/Kg konstrukcji tylko w mózgu kierującego- to napiszmy sobie wprost. Ludzie jeżdżą samochodami po 200-250KM i żyją a inni wsiadają w taki 75KM i ponosi ich fantazja. Moc nie ma tu nic do rzeczy tylko sposób jej wykorzystania. Passat kombi B5 -1370kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mowie ze nie milo jest miec troszke zapasu mocy.. ale jednak wolalbym na razie cos slabszego i ten najnizszy prog 140-156 mnie zadowala

 

 

to prawda ze to jest sportowe auto i musi miec przyzwoity stosunek mocy do masy, przyspieszenie .. ale jednak mnie intersuje zeby mialo naped na tyl.. nie palilo 20l /100 i ta piekna linia nadwozia ;) super popsrostu jest :)

 

co do napedu na tyl to beemy mnie nie interesują a tez nie chce driftu itp bo narazie szkoda opon.. chce wyczuc auto w ten sposob wyważone i jeszcze z napedem na tylnia oś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz z tatem planowalismy tak ze narazie pojezdze atosem mamy ( juz smigam gdzie niegdzie.. ( manewry w ogrodzie :D i na placach) jeszcze tylko ruch uliczny.. ale to po zdaniu prawka)

 

a mr2 chcialbym pod koniec tego albo na początku przyszlego .. jak troche pojezdze atosem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

celujesz w antyki , rozumiem ze powodem jest cena , tylko na zdrowy rozum osoba ktora kupuje sportowe auto to nie po to by nim jezdzic statecznie tylko dawac w rure

teraz pomysl jak wyglada mechanicznie ten pojazd po tych 20 latach :wink: .

Z Twoim doswiadczeniem kierowcy to juz widze 150konne autko z tylnym napedem jak wypada z zakretu ;-)

 

reasumujac

kupujesz skarbonke , stac Twoich rodzicow na to ? watpie , A Ciebie na pewno nie

sprawdz cene , tarcz , czesci zawieszenia , paska rozrzadu z napinaczem, opon

po drugie wpierw sie naucz trzymac samochod na drodze , a pozniej kupuj cos powyzej 100koni

Czasy malucha minely ale to bylo auto wlasnie na poczatek

Pisze to tylko dlatego , by pewnego dnia , nie czytac na WP . ze 18 latek przy brawurowej jezdzie nie opanowal samochodu i zabil matke z dzieckiem :-(

Mozliwe ze moja rodzine

 

 

Dlaczego w Polsce nadal jest praktykowanie ubezpieczanie pojazdow na innych :?

mimo ze przepisy jasno mowia ze kierowca ponizej 25roku zycia ma oplacic skladke w wysokosci 125% skladki podstawowej

chyba wiadomo dlaczego tak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu nie chodzi o rocznik tylko o to ze baardzo mi sie spodobalo to auto.. tak jak mustang.. nowa mr2 >2000r mnie sie juz tak nie podoba bo bardziej porsche przypomina

 

 

co do tego ze 2.0 i 156... kidys gdzies źle doczytalem ze produkowali takie w 1.6 115KM bądź 105.. jednak to nie ta generacja.. niestety tu najmniejszy silnik to 2.0 .. no nic chcialem sie dowiedziec ile bym musial wylozyc na ubezpieczenie by dolozyc sie ( autko kupuje ojciec, ja place ubezpieczenie)

 

 

i tak jakis czas bede jeździl atosem mamy bądz sceniciem taty ale to autko kupie na pewno.. pytanie kiedy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.