Skocz do zawartości

Osłona wzmocnienie do Skywalker


misiekkk

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Koledzy,

 

jako że przymierzam się do zakupy Skywalkera EPO ( ponieważ od ukazania się VENUS od Marka dzieli nas chyba jeszcze trochę czasu a przyznaję się, że bardzo mi się podoba )

chciałem zapytać się jak wykonać domowymi sposobami osłonkę na spód Skywalkera podobną do tej oferowanej przez bevrc.com ( link do osłonki : osłnka do Skywalker )

 

Pytam o podstawy, ponieważ nie mam doświadczenia w tkaninach szklanych, a chciałem wykonać coś sztywnego ( w/g mnie lepiej to się sprawdzi na tak dużym modelu niż Zbigowe laminowanie na "miękko" )

Od czego zacząć ? Jakie materiały ?

 

Osłonka na stronie bevrc.com poza ceną :x ma jeszcze tą wagę, że jest trochę za niska - chciałbym zrobić coś o 3 cm wyższego ( coś ala emzet tylko trochę bardziej estetycznie :P )

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

to jest jak robienie kanapki tyle że na formie. Robisz formę jak to ma wyglądać (chyba negatyw to się nazywa bo jest odwrotne niz ma byc docelowa w twoim przypadku oslonka) na formę kładziesz paski albo arkusz tkaniny szklanej potem smarujesz zywica znow tkanina i robisz tak ile chcesz warstw jak CB zadowalają. A tak poza tym to :szukaj: i :google: powinno ci pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem kiedyś owiewki do kól Katany 1,1m. Po kolei:

 

-klocek twardej balsy okleiłem z przeciwległych stron rysunakami bocznych rzutów owiewki,

-wyszlifowałem balsę zgodnie z rysunkami,

-na górna i dolna powierzchnię nakleiłem rysunki rzutów górnych i dolnych,

-wyszlifowałem,

-zaokrągliłem krawędzie, nadając kopytu odpowiedni kształt,

-powstała 'łezkę' przeciąłem na pół wzdłuż osi podłużnej,

-kilka razy polakierowałem Motipem za kazdym razem szlifując na mokro - powierzchnia powinna byc gładka,