misiekkk Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 Szanowni Koledzy, jako że przymierzam się do zakupy Skywalkera EPO ( ponieważ od ukazania się VENUS od Marka dzieli nas chyba jeszcze trochę czasu a przyznaję się, że bardzo mi się podoba ) chciałem zapytać się jak wykonać domowymi sposobami osłonkę na spód Skywalkera podobną do tej oferowanej przez bevrc.com ( link do osłonki : osłnka do Skywalker ) Pytam o podstawy, ponieważ nie mam doświadczenia w tkaninach szklanych, a chciałem wykonać coś sztywnego ( w/g mnie lepiej to się sprawdzi na tak dużym modelu niż Zbigowe laminowanie na "miękko" ) Od czego zacząć ? Jakie materiały ? Osłonka na stronie bevrc.com poza ceną :x ma jeszcze tą wagę, że jest trochę za niska - chciałbym zrobić coś o 3 cm wyższego ( coś ala emzet tylko trochę bardziej estetycznie ) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundak Opublikowano 28 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 Myślę ze butelka i trochę ciepłego powietrza da rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekkk Opublikowano 28 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2011 A zna ktoś może jakiś link do łopatologicznej instrukcji jak zrobić coś fajnego z materiału szklanego i żywicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolin101 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 to jest jak robienie kanapki tyle że na formie. Robisz formę jak to ma wyglądać (chyba negatyw to się nazywa bo jest odwrotne niz ma byc docelowa w twoim przypadku oslonka) na formę kładziesz paski albo arkusz tkaniny szklanej potem smarujesz zywica znow tkanina i robisz tak ile chcesz warstw jak CB zadowalają. A tak poza tym to :szukaj: i :google: powinno ci pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...