Adam.P Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Witam. Miał ktoś może styczność z tymi dwoma szybowcami? Radian Phonix XL Chciałbym wiedzieć czy dobrze się nimi lata ,jakość wykonania i materiałów (pomijając wyposażenie ) Czy warto się nimi wogóle interesować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIZON Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Patrząc po kształtach są to kolejne klony lidera tej klasy - motoszybowca Easy Glider Pro. Jeśli masz aparaturę możesz się skusić na zakupy w HK i nabyć klona w postaci EASY FLY jest to model naprawdę łatwy w pilotażu - potrzebujący troszkę przestrzeni aby wylądować. Jeśli dysponujesz większą gotówką - warto kupić oryginał i go zelektryfikować tak aby dobrać wyposażenie pod indywidualne preferencje - i jesteś spokojny o cały zainstalowany na pokładzie sprzęt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 A do jakiego latania i po co miałby Ci ten model służyć ? IMO to żaden z tych modeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avere Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Witam , może moja odpowiedz na Twoje pytanie jest trochę opóźniona , ale postaram się opisac Radian Pro : Opiszę zalety i wady : 1. Wadą jest przyklejenie na Stateczniku Poziomym wzmocnienia węglowego, które wystaje ponad powierzchnię statecznika stosując tak wykonany SW , zmianiamy kąt , który jest ujemny i powoduje on 'pompowanie" modelu po przejściu do lotu slizgowego , ja ten problem rozwiazałem nacinając plastikowe prowadzenie ( zrobiłem rowek ) w obejmie w SK. 1.2. minus przy podłączeniu 6 szt. serw , a możemy stosować tu w załeżności od aparatury dołączonymi 2 szt. kabli Y , mamy duże poplątanie przewodów podczas podłaczenia na lotniski i trzeba je upychać , ale widziałem najakimś forum , że modelarz z USA , zastosował 2 kpl. wtyczek MPX, które ja również planuję w ten sam sposób zastosować. 1.3. To już moja uwaga i to kwestia gustu jeden woli tak inny nie , ja podłożyłem 2 szt. podkładek pod sruby mocujące silnik od dołu , tak aby model nie zadzierał . 1.4. Statecznik Kierunku w moim wypadku wymagał po chyba 3 locie zastosowania zawiasu na sysokości mocowania popychacza . 3. Zaletą jest : - pudełko , które służy mi do transportu modelu, po przeróbce modelu tak że SW mam demontowany wszystko mieści mi się w oryginalnym pudełku , ktore ma bardzo dobrze wykonane wytłoczki , pozycjonujące części modelu - KLAPY , to jest bardzo dobre rozwiązanie przy podejściu do lądowania przy wiejącym wietrze. - model jest starannie wykonany, nie ma tu luzów na połączeniu skrzydła kadłub modelu. - wykłon silnika jest prawidłowo wykonany , modej nie skręca leci prosto - można łatwo wykonać demontowalny SW - ja latam na Li-pol 1700 mAh, jeżeli li pol jest wąski to mozna bez nacinania kadłuba zamontować 2000mAh Napiszę coś więcej o tym modelu , który chyba jest trochę u Nas nie zauważany za pewien okres czasu ponieważ latam nim krótko tj. od 1,5 miesiąca. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam.P Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Witam ponownie sorki ze dlugo nie odpisywalem ale bylem na urlopie :wink: Dzieki za posty! model ma mi sluzyc do normalnego spokojnego szybowania nie chce wykonywac na nim jakis akrobacji, w przyszlosci chce zamontowac na nim kamerke. Szkoda ze nie mial nikt stycznosci z PHONIX XL Ostatnio wpadl mi w oko radian pro model wizualnie bardzo mi sie podoba no i ma dodatkowo klapy!! ale gdzies wyczytalem ze ktos nazekal na strasznie piszczace serwa wlasnie klap w radianie pro niewiem czy to jakas wada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi