basing Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Jaki ustawić TIMING jeśli producent silnika poleca 22 a regulator pozwala na ustawienie albo 18 lub 24?? Dać większą czy mniejszą wartość i jak to się przełoży na prace silnika?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Ustaw raz tak i raz tak i zobacz. Nic nie popsujesz. W tym przypadku raczej nie zauważysz różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basing Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Tak jak pisze bubu2. Jeśli to samolot to nie ma to znaczenia, jeśli helikopter to mogło by mieć niewielki wpływ na czas lotu oraz na płynność rozruchu wirnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi