dertgh Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Mam pytanie do ekspertów od regulacji silników benzynowych. Otóż mam problem z regulacją niskich obrotów w moim silniku. Wygląda to tak, że mam ustawione niskie obroty na trymerze przepustnicy. W trakcie prób na ziemii, jak dam gazu przez kilkanaście sekund i nastepnie przejdę do niskich obrotów, to silnik przez jakiś czas ma wyższe niskie obroty a po kilku sekundach obroty spadają i silnik gaśnie. Jak przestawię na trymerze wyższe niskie obroty, to są stabilne, ale zdecydowanie za wysokie (tak, że trudno jest wylądować). Natomiast jak dam niższe, to silnik gaśnie od razu po przejściu na niskie obroty. Czy to może być objaw zbyt ubogiej albo zbyt bogatej mieszanki niskich obrotów ? A może jeszcze coś innego. Chociaż wydaje mi się, że regulacja jest optymalna - ma dobre i stabilne wysokie obroty a przejście niskie-wysokie jest szybkie i bez zawahania, zapala bez problemu. Gaźnik Walbro, silnik Turnigy 30cc z uszczelnionymi łożyskami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Nie miałem nigdy silników benzynowych ale z tego co piszesz to masz ewidentnie za ubogą mieszanke odkręć troszkę iglice wolnych obrotów i zobacz co się dzieje tylko delikatnie powodzenia Darek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jedrula Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Odkręć śrubę l o 1/16 obrotu powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi