Pitstrel Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Witam. Mój Asp 46 Leo w trakcie dodawania gazu przy nagrzanym silniku gaśnie. Obroty niskie i wysokie są prawidłowe - nie gaśnie. Silnik jest czysty i szczelny, paliwo bez zmian ( 5% nitro + rycyna , wypalone 8 l paliwa). Za kilka dni kończy mi się urlop, a ja jeszcze nie latałem. Proszę o radę, co może być przyczyną :crazy: . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 iglica ... ta taka mala śrubka w orczyku od gaźnika to odpowiada glownie za szybkosc przyspieszenia obrotow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitstrel Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Orczyk, czyli blaszka z otworami do podłączenia popychacza ( dodawanie gazu). Czy dobrze zrozumiałem. Jeśli tak to jak ją regulować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitstrel Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Znalazłem, jutro sprawdzę. Dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 ...orczyku od gaźnika...Dźwignia przepustnicy, panie kolego, dźwignia, a nie orczyk :ble: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitstrel Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Dzięki Waszej pomocy problem z gasnącym silnikiem został rozwiązany. Wielkie dzięki :rotfl: :rotfl: :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 To może byś napisał co było??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 ja obstawiam ze to ta malutka iglica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marijuz Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 może nie będę już zakładał nowego tematu - opłaca się kupować ten silnik? Na pewno jest to silnik lotniczy? Czym się różni LEO od zwykłego asp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikon Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 może nie będę już zakładał nowego tematu - opłaca się kupować ten silnik? Na pewno jest to silnik lotniczy? Czym się różni LEO od zwykłego asp? Nie ma czegoś takiego jak "ASP LEO". Jest albo ASP, albo LEO. Z tych dwóch LEO to klon starszego OS-a (SF) a ASP klon FX-a, te silniki pochodzą od różnych producentów. Oba oczywiście nadają się do latania (w wersji chłodzonej powietrzem oczywiście). Pozdr., Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marijuz Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Też tak myślałem, ale zmylił mnie nie poprawiony tekst Witam. Mój Asp 46 Leo więc pomyślałem, że są spokrewnione. Dzięki za pomoc i pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi