Pitstrel Posted August 22, 2011 Posted August 22, 2011 Witam. Mój Asp 46 Leo w trakcie dodawania gazu przy nagrzanym silniku gaśnie. Obroty niskie i wysokie są prawidłowe - nie gaśnie. Silnik jest czysty i szczelny, paliwo bez zmian ( 5% nitro + rycyna , wypalone 8 l paliwa). Za kilka dni kończy mi się urlop, a ja jeszcze nie latałem. Proszę o radę, co może być przyczyną :crazy: . Pozdrawiam
robraf Posted August 22, 2011 Posted August 22, 2011 iglica ... ta taka mala śrubka w orczyku od gaźnika to odpowiada glownie za szybkosc przyspieszenia obrotow
Pitstrel Posted August 22, 2011 Author Posted August 22, 2011 Orczyk, czyli blaszka z otworami do podłączenia popychacza ( dodawanie gazu). Czy dobrze zrozumiałem. Jeśli tak to jak ją regulować.
Pitstrel Posted August 22, 2011 Author Posted August 22, 2011 Znalazłem, jutro sprawdzę. Dziękuję za pomoc.
karlem Posted August 22, 2011 Posted August 22, 2011 ...orczyku od gaźnika...Dźwignia przepustnicy, panie kolego, dźwignia, a nie orczyk :ble:
Pitstrel Posted August 23, 2011 Author Posted August 23, 2011 Dzięki Waszej pomocy problem z gasnącym silnikiem został rozwiązany. Wielkie dzięki :rotfl: :rotfl: :rotfl:
marijuz Posted October 4, 2011 Posted October 4, 2011 może nie będę już zakładał nowego tematu - opłaca się kupować ten silnik? Na pewno jest to silnik lotniczy? Czym się różni LEO od zwykłego asp?
mikon Posted October 5, 2011 Posted October 5, 2011 może nie będę już zakładał nowego tematu - opłaca się kupować ten silnik? Na pewno jest to silnik lotniczy? Czym się różni LEO od zwykłego asp? Nie ma czegoś takiego jak "ASP LEO". Jest albo ASP, albo LEO. Z tych dwóch LEO to klon starszego OS-a (SF) a ASP klon FX-a, te silniki pochodzą od różnych producentów. Oba oczywiście nadają się do latania (w wersji chłodzonej powietrzem oczywiście). Pozdr., Michał
marijuz Posted October 7, 2011 Posted October 7, 2011 Też tak myślałem, ale zmylił mnie nie poprawiony tekst Witam. Mój Asp 46 Leo więc pomyślałem, że są spokrewnione. Dzięki za pomoc i pozdro
Recommended Posts