Skocz do zawartości

Jaki model pod silnik 36ccm??


mateusz_mateusz

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ok sprawa z kątami załatwiona. Statecznik ustawiony do osi na zero, a skrzydło 1,5 stopnia.

 

Przyszedł czas na serwa. Jakie polecacie?? Czy ok. 3kg będą dobre??

 

Mam w domu serwa HK 15148, mają one 2,5 kg. udźwigu, ale to chyba dziadostwo i nie warto montować je do tego samolotu, Co o tym myślicie??

 

PS. Czy silnik musi być ustawiony w osi samolotu? Czy może on być przesunięty w dół, chciałbym aby silnik praz\cował normalnie a nie do" góry nogami".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I lata panu dobrze??

 

Zastosował pan w nim jakieś modyfikacje??

 

PS. Jaki ma tam być zaklinowania kąt skrzydła w odniesieniu do statecznika?? Pytam no na planach jest na 0. Tak samo jest z kątem natarcia. czy to dobrze??

Lata bardzo dobrze.

Z modyfikacji to dałem sporo wzmocnień, bo fabrycznie do niczego się nie nadaje, znajomemu przy 6 locie jak odpalał silnik wypadła wręga silnikowa, nie żeby się wyłamała po prostu wpadła.

 

Serwa

Ja mam takie jak w linku, zasilam z 6v (2cele li-fe) i jest ok.

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=5652

 

Silnik

Silnik może być lekko przesunięty od osi, ale nie za dużo.

Ja proponuje dać cylindrem do dołu, benzyniakowi jest obojętne jak jest ustawiony, a pewnie ładniej to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź.

 

Skoro zastosował pan derwo o udźwigu 8,5kg, to znaczy , że serwo 2,5kg będzie za małe??

 

 

Nie wiem czy waga samolotu wyjdzie duża,aale na razie jest około 2kg, a cześci są juz wszystkie, tylko model okleic. Pewnie dojdzie jeszcze koło 2kg na sinik, paliwo, serwa i baterię. Myślę zmieścić się w granicach 4,5 kg. Może się uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pan

Ja rozumiem, że trzeba być dla siebie uprzejmym, ale gdy szesnastolatek zwraca się do czternastolatka per "pan" to wydaje mi się to trochę, jakby to powiedzieć, nietypowe. Ale może byłoby to lekarstwem na różne nieeleganckie zachowania wśród młodszej ale też i starszej (dużo starszej) młodzieży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem, że trzeba być dla siebie uprzejmym, ale gdy szesnastolatek zwraca się do czternastolatka per "pan" to wydaje mi się to trochę, jakby to powiedzieć, nietypowe. Ale może byłoby to lekarstwem na różne nieeleganckie zachowania wśród młodszej ale też i starszej (dużo starszej) młodzieży.

Ma Pan całkowitą rację, Panie Wojciechu ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pana odstawmy na bok bo mnie w kompleksa wpędzicie.

A co do modelu.

Ja serwa mam takie, tylko weź pod uwagę że mój model jest sporo większy i cięższy.

Te 2,5kg na moje oko będą za słabe szczególnie, jeśli nie są na metalowych zębatkach.

Stawiał bym na jakieś 5-6kg i powinno być ok, tylko na metalowych zębatkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszedł czas na serwa. Jakie polecacie?? Czy ok. 3kg będą dobre??

 

Mam w domu serwa HK 15148, mają one 2,5 kg. udźwigu, ale to chyba dziadostwo i nie warto montować je do tego samolotu, Co o tym myślicie??

 

Te co napisałeś to serwa mini, nadają się może do jakiegoś elektryczka.

Nie wstawiłbym ich nawet do spaliny żarowej, a co dopiero do benzyny.

 

Do benzyny tej wielkości/masy minimum mocne serwa rozmiaru standard, ze względu na drgania najlepiej z metalową przekładnią.

 

Pozdr.,

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.