skidan Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Mam problem z nowym regulatorem Hobby King 20A Podłączyłem i po 3-4 sekundach zaczyna szybko pikać. Sprawdziłem trymer gazu czy na pewno jest na "ZERO". Kolejna próba tak samo. Co dziwne daje się programować - chyba. Ściągnąłem manual'a ze strony. Przywracałem ustawienia fabryczne, ustawiałem po kolei wszystkie osobno i nadal nic. Odłączam pakiet, podłączam na nowo i nie mogę wystartować silnikiem bo po 2-4 sekundach zaczyna pikać regulator(silnik drży tak jak przy braku fazy a drążek gazu jest na ZERO), a pozostałe serwa działają dobrze. Proszę o szybką pomoc ( w niedziele zawody). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gites Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Na stronie produktu jest między innymi taki komentarz: I have bought one of it for my fix plane. I am able to start them. Just give full throtle , then plug batteries, after 4 short sound, give null throtle. Then it start.Czy zrobiłeś tak jak napisano czyli:1. Odłącz akumulator 2. Drążek gazu na 100% 3. Podłącz akumulator 4. Poczekaj aż regulator wyda 4 krótkie dźwięki 5. Drążek gazu na 0% Swoją drogą dziwna metoda żeby włączać regulator w normalnym trybie z gazem ustawionym na 100%. No ale może zadziała... spróbuj. Edit: Ok, poczytałem instrukcję. Powyższa sekwencja włączania jest wejściem w tryb programowania i natychmiastowym wyjściem z niego. Jeśli u kogoś pomogło to jest duża szansa że u Ciebie również. Dodatkowo sprawdziłbym jeszcze dwie rzeczy: - regulator nie pozwoli Ci włączyć silnika jeśli przy podłączeniu zasilania gaz jest w innej pozycji niż 0%. Upewnij się, że trymer od gazu nie "generuje" jakiejś wartości. - upewnij się że regulator faktycznie dostaje sygnał z kanału gazu (sprawdź miernikiem kabelki lub zwyczajnie spróbuj metody którą podałem na początku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skidan Opublikowano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 W końcu poradziłem sobie z problemem. Ustawiałem baterie ręcznie na litowe i NIC Przywracałem wielokrotnie ustawienia fabryczne i NIC. Zapomnieli dopisać, że w ustawieniach fabrycznych gaz jest wyłączony. Daki drobny szczegół. Po wejściu w tryb programowania pierwsza opcja to THROTTLE (czt. gaz). Podczas nadawania ostatniego sygnału należy przesunąć drążek gazu na zero. Opcja zostanie zaakceptowana 2 krótkimi sygnałami. Wyłączam zasilanie , podłączam na nowo, gaz na ZERO, krótka sekwencja sygnałów i silnik się kręci. Tyle nerwów przez taką pierdołę. :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gites Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 W końcu poradziłem sobie z problemem.Widzę że zrobiłeś dokładnie tak jak napisałem w poście wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi