Skocz do zawartości

Problem z Hobby King 20A


skidan

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z nowym regulatorem Hobby King 20A

Podłączyłem i po 3-4 sekundach zaczyna szybko pikać. Sprawdziłem trymer gazu czy na pewno jest na "ZERO". Kolejna próba tak samo. Co dziwne daje się programować - chyba. Ściągnąłem manual'a ze strony. Przywracałem ustawienia fabryczne, ustawiałem po kolei wszystkie osobno i nadal nic.

Odłączam pakiet, podłączam na nowo i nie mogę wystartować silnikiem bo po 2-4 sekundach zaczyna pikać regulator(silnik drży tak jak przy braku fazy a drążek gazu jest na ZERO), a pozostałe serwa działają dobrze.

Proszę o szybką pomoc ( w niedziele zawody).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie produktu jest między innymi taki komentarz:

I have bought one of it for my fix plane. I am able to start them. Just give full throtle , then plug batteries, after 4 short sound, give null throtle. Then it start.

Czy zrobiłeś tak jak napisano czyli:

1. Odłącz akumulator

2. Drążek gazu na 100%

3. Podłącz akumulator

4. Poczekaj aż regulator wyda 4 krótkie dźwięki

5. Drążek gazu na 0%

 

Swoją drogą dziwna metoda żeby włączać regulator w normalnym trybie z gazem ustawionym na 100%. No ale może zadziała... spróbuj.

 

Edit: Ok, poczytałem instrukcję. Powyższa sekwencja włączania jest wejściem w tryb programowania i natychmiastowym wyjściem z niego. Jeśli u kogoś pomogło to jest duża szansa że u Ciebie również.

Dodatkowo sprawdziłbym jeszcze dwie rzeczy:

- regulator nie pozwoli Ci włączyć silnika jeśli przy podłączeniu zasilania gaz jest w innej pozycji niż 0%. Upewnij się, że trymer od gazu nie "generuje" jakiejś wartości.

- upewnij się że regulator faktycznie dostaje sygnał z kanału gazu (sprawdź miernikiem kabelki lub zwyczajnie spróbuj metody którą podałem na początku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu poradziłem sobie z problemem.

 

Ustawiałem baterie ręcznie na litowe i NIC

Przywracałem wielokrotnie ustawienia fabryczne i NIC.

Zapomnieli dopisać, że w ustawieniach fabrycznych gaz jest wyłączony. Daki drobny szczegół.

 

Po wejściu w tryb programowania pierwsza opcja to THROTTLE (czt. gaz). Podczas nadawania ostatniego sygnału należy przesunąć drążek gazu na zero. Opcja zostanie zaakceptowana 2 krótkimi sygnałami. Wyłączam zasilanie , podłączam na nowo, gaz na ZERO, krótka sekwencja sygnałów i silnik się kręci.

Tyle nerwów przez taką pierdołę. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.