tomnow95 Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Witajcie. Jak w temacie. Mam rexa 600 w wersji High Voltage 50v 12s z "silniczkiem" Scorpion HK-4035-630KV. TAKI Mam zębatki 14 i 15 zębów. Która będzie lepsza?
tomnow95 Opublikowano 8 Września 2011 Autor Opublikowano 8 Września 2011 Tak myślisz? Poprzedni właściciel motoru latał na 14.
rafalgruszka Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 to jeszcze zależy od łopat, długości flybar'a czy masz na nim ciężarki, jak chcesz nim latać? itp itd... podaj więcej szczegółów to coś wymyślimy rafal
sebus Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 ja Ci też mówię że 14 nawet 13 byłaby lepsza bo obroty będą nieziemskie jak na 600 a nie powinna aż takich mieć .... tylko dodaj jeden dodatkowy uchwyt walu na dole i wal od nitro ten dłuższy żeby 3 podparcia miał. Nie wiem czy latasz 3d czy nie ... ale takie obroty to lekka przesada i zabójstwo dla łożysk w okuciach łopat.
tomnow95 Opublikowano 8 Września 2011 Autor Opublikowano 8 Września 2011 Łopaty orginalne Aligna Carbonowe, te z napisem ALIGN. Tak samo flybar i padle. Bez ciężarków. Uczę się latać 3D. Teraz jestem na etapie TicToca.
sebus Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Łopaty orginalne Aligna Carbonowe, te z napisem ALIGN. Tak samo flybar i padle. Bez ciężarków. Uczę się latać 3D. Teraz jestem na etapie TicToca. to powiem ci tak .... im mniejsze obroty przy nauce 3d tym lepiej się nauczysz ... więc zastosuj sobie 13 i będziesz zadowolony
tomnow95 Opublikowano 8 Września 2011 Autor Opublikowano 8 Września 2011 Ale 13 nie mam, wiec zostane przy 14. Dzieki wielkie
From_heaven Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Ja w swoim mam 12 a mam silnik o niższym KV (565). Zębatka 15 rozniesie helika w pył. Te silniki mają największą sprawność przy dużych obrotach, dlatego lepiej jak zębatka jest możliwie mniejsza.
rafalgruszka Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Zębatka 15 rozniesie helika w pył fakt pominąłem że to 50V...12T 13T będzie ok... rafal
tomnow95 Opublikowano 9 Września 2011 Autor Opublikowano 9 Września 2011 Jutro planowałem oblot. Najwyzej napisze do Mataja czy mają jakieś mniejsze.
tomnow95 Opublikowano 9 Września 2011 Autor Opublikowano 9 Września 2011 Jeszcze tak właściwie, wo tedlug wyliczeń obroty będą dość podobne co na silniku który miałem(align 1220kv) przy 6s lipo. Na nim była zębatka 15T. Niestety w tamtym silniku poszły łożyska i się spalił w locie. Ratowałem się autorotacją, próbowałem uciec z nad lasku i bagna,ale zahaczyłem o ostatnie drzewo. Na szczęście poszedł tylko statecznik pionowy.. Wiecie może,czy jest sens coś robić z tamtym silnikiem aligna 600M?
From_heaven Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 W Polsce takiej zębatki raczej nie dostaniesz.
tomnow95 Opublikowano 9 Września 2011 Autor Opublikowano 9 Września 2011 To zostane przy 14. Bedzie żył
Rekomendowane odpowiedzi